ÖF

De blev en mysig dag igår med mina grabbar. Vi gjorde allt vi planerat plus lite till o när vi kom hem så var jag heeelt slut, som jag alltid blir nu för tiden om jag e ute hela dagen.

Adam på Pinglan...



Bara bilarna o bollhavet som gäller...





Vi har haft rätt tur med Adam eftersom han sovit i 12 timmar varje natt sen han föddes. Han vaknar iofs ibland 2-3 ggr per natt o vill ha lite vatten. Inte jämt men ibland. Vi får vår sömn iaf. Går han o lägger sig sju så vaknar han sju osv.
Igår somna han tyvärr 19 o vakna 7. Men jag var rätt utvilad ändå. Somna tidigt. Vi tände lite ljus o mös en stund med frukost o tecknat. Jäkligt mörkt o regningt här i Västerås idag.
Nu vilar Adam o jag e riktigt rastlös. Blir lunch när Adam vaknar sen kommer min bästa Mattan o hämtar oss med sin nästan jämngammla lilla Bella o så kör vi ÖF på Odensvi för första gången. Ska bli kul!

Jag hoppas lite på att de finns fler lite svartskalliga som vi eftersom Adam inte har nå lite mörkare barn som han runt sig alls. De finns inte gått om oss på den här sidan av stan. Bara blonda barn. Inget fel med de men jag vill gärna ha lite blandning. Blandat e mysigt! :)

Sen blir de nog tvättdag här.

Åå jag vill bara shoppa!!!!! De går inte nu för ekonomin säger no no men snart, snart ska mamma mandy shoppa! Jag hatar o shoppa till mig själv. Brukar be lillsyster hitta åt mig men jag ääälskar o shoppa till Adam. De ska jag gö när jag får peng. JIPPIE!

Sen vill jag shoppa till hemmet oxå men jag vill flytta först. Börjar hata den här lägenheten.

Minns ni att vi ville flytta upp till lägenheten ovanför för de var större toa o kök där? Vi fick inte för dom hade "andra planer" för den. I 3 månader stod den tom o nu för några veckor sen har en ensamstående man flyttat in där. Blir så arg! Varför fick han den o inte vi? Vi som e familj behöver ju större toa o kök mer än han. Dessutom finns de bara plats med en mini kyl o frysfack i de här köket. I den där uppe finns en stor kyl o en stor frys. Ufft! Blir arg! En familj passar bättre i den där uppe liksom.

Jag kommer kräva ett svar om varför dom hellre gav den till honom. Sådesåå!

Nu ska jag fixa lunch innan Adam vaknar o sen ska vi dra.


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0