myshörna

Vi hade de jätte bra med Mattan på Öf i Odensvi. Blev kvar i några timmar.
Adam tog för sig mycke mer än han gör på Pinglan av nån anledning. Först ställde han sig i mitten av alla barn o rå glodde på alla sen börja ta för sig av leksakerna på hyllan. När han "råkat" slänga en boll i skallen på en mini bebbe så kände vi att de var dags för fika. Sen var de BARA rutshekanan (stavas?) som gällde sista timmen. Stackars pappa C fick stå där o hjälpa i en timma.
Efter ÖF så drog vi till mami o käka pasta o pannkakor. Sen ville Adam sussa. Blev en lyckad dag med Mattan, C o barnen iaf.

Idag drog grabbarna till Busborgen o lekte av sig o mamma mandy fick EGENTID! I löööve! Men blir fort rastlös så startade ett projekt.
Fick bli en myshörna i Adams rum som vi kan mysa o läsa sagor i.

Fattas bara maaaassor med kuddar o filtar o en gardin som hänger mot väggen oxå. Sen e den klar.









Jag e så himla sugen på o flytta (inom Västerås) så jag blir tokig! Snälla snälla vet ingen en fin 3:a eller större som ni kan tipsa oss om?
Inge roligt o känna ångest i sitt eget hem. Vi behöver flytta!

Adam har redan somnat o C e inte hemma så nu sitter jag här o e sugen på allt som vi inte har hemma. De e så frustrerande! Och jag kan inte messa från min mobil heller för den vägrar sända iväg mess, annars skulle jag ju kunnat be C langa hem mat o snacks till mig. Ufft! Frustration!

Jag kan inte ens tänka klart för suget efter godis gör mig koko så jag lägger ner att skriva mer just nu o försöker köra telepati till C att han ska packa på sig massa godis hem.

Godis liksom...jag hatar godis i vanliga fall. Lilla bebbe, har du som mål o göra mamma hubby chubby innan du kommer ut?

Kommentarer
Postat av: emelie

men ååååhh vilken mysig sänghimmel!

2010-10-10 @ 09:19:06
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0