Klippt!

Ja, nu e vår krullis inte krullis längre :( Sorgligt. Jag älskade hans lockar! Men pappa C va tvungen o få som han ville till slut. Jag har hållt i dom där krullarna så länge. Nu var de dags o släppa o låta pappa C göra som han vill.

Adam var en ängel hela tiden! Han satt stilla så pappa kunde raka o klippa. Duktig kille!

Före..tidig morgon frilla.





Halvvägs... Gla kille!



The hair..



Resultat...













Efter kortet så har vi trimmat lite mer för de var ojämnt.


Personligen saknar jag lockarna. Han ser dessutom yngre ut nu. Men men, de växer ut...

Vad tycker ni?


Nu sover iaf grabbarna. Sen ska jag o Adam på mamma dejt o träffa alla Adams polare. Tyvärr spöregnar de ute o vi har inge paraply, regnkläder eller regnskydd till vagnen så jag hoppas de ska sluta så vi kan ta oss dit utan o bli blöta. Adam har varit förkyld o precis blivit bra. Vill inte göra honom blöt nu. Jäklans väder alltså!!!!! Saknar ju mina mommies!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tycker att han blev väldigt väldigt söt..:-) Men olik sig men man vänjer sig nog..:-) Och lockarna kan ju få växa ut..;-)

2010-10-19 @ 14:57:59
URL: http://strimmoravmig.wordpress.com
Postat av: Lucy

Hur söt som helst!!! Adam skulle passa i vad som helst. Men jag föredrar oxå "krullis-adam" mer. Men som sagt till sommaren har hans fina lockar växt ut ;) KAN VI TYP SES SNART??? Abstinens efter er på max nivå, hahaa...puss på er.

2010-10-19 @ 16:35:56
Postat av: emelie

Vilken jättehög med lockar! =) Hoppas ni sparade lite=)

Tycker nästan han ser yngre ut utan lockarna..=)

2010-10-19 @ 18:11:56
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: THeZZaN

Jag gillade också krullet mer!

Fast han är ju vrålsöt hur som helst! :)

2010-10-19 @ 22:57:11
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: lillis

Han blev super snygg!!! Tycker han ser äldre ut! Kram

2010-10-20 @ 22:08:40
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Han var ursöt med lockarna, men lika charmig o söt utan dem! Fast jag tycker han ser äldre ut nu:)

Våran lockiga kille har fortfarande sina kvar, hans farmor o farfar i Kiruna vill se dem i jul innan de åker av. Så ett tag till får han vara lockig här hemma:)

2010-10-26 @ 16:16:25
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0