Wonderful weekend!

Vi har haft en sån otroligt bra helg! Har inte hunnit uppdatera för de har varit nått nästan hela tiden men kul har vi haft!

I fredags träffa vi 2 vänner som jag jobbade med en gång i tiden. Båda fick barn samma år som mig så de e kul o träffas o se bebbarna tillsammans. Vi möttes upp på vårt gamla jobb o passa på o hälsa på gamla kollegor oxå. Tror de uppskattades. Hela personalrummet vart helt plötsligt fullt med bebbar o vagnar hehe.
Blev lite jobbigt bara när Adam försöker få bebbarnas uppmärksamhet genom o dra i håret, slå o bitas (pussas?). Adam blev helt galen där ett tag! Vet inte om jag kan ha han för nära andra barn längre hahaa! Han blir helt galen! Så var han inte förut... Vet inte hur mycke han förstår heller. Fattar han liksom att han gör illa dom? jaja..får pratat med BVC om de där.
Efter dejten med brudarna drog vi till Adams farfar o mös en stund.

På lördagen gick vi på bröllop! De va C:s bror som gifte sig. Väldigt fint o bröllop med ca 20 gäster. Litet o mysigt :)
Först var vigseln i domkyrkan i Västerås sen gick vi vidare till restaurangen Frank o åt massa god mat. Efter de åkte vi allihop hem till brudparet för tårta o presentöppning.
De blev en lååång dag men Adam va superglad hela tiden.

Här e lite bilder från bröllopet...

Brudparet (anonym bild)




Adam sjunger en psalm med papi...




Jag fick hålla brudens bukett vid ringbytet :)







Inne på restaurang Frank...

Hade med jordgubbar till Adam. Han älskart!




Adam har börjat med nått nytt... Spänna heeela halsen. HAHAAHA!



Han va på så himla bra humör hela dagen.



Här ser ni lite av hans söta tänder på överkäken :)



Adam o hans kusin Leo..



Sen däcka Adam en stund...





Har massa bilder på all mat oxå men jag skippar dom.

Hemma hos brudparet så bytte jag o Adam om till skönare skor o lattja lite i parken en stund :)





På söndan vaknade vi o promenera ner till stan o fönstershoppa lite. Sen va de dags för familje middag hos mamma. NÄSTAN alla va där o de blev grillning så klart ;)

De första vi möttes av va en prickig Mayah...



Hon har haft vattenkoppor o igentligen vill jag inte att Adam blir sjuk nu eftersom när vi var hos BVC förra veckan så va vikten lite dålig men jag gjorde mitt bästa med att hålla dom isär. Tror däremot han redan e smittad. Vi var ju på Mayhas kalas förut o hon fick vattenkoppor 2 dar efter. De smittar innan de bryter ut så Adam lär ha blivit smittad då. Får se om han oxå blir prickie korv snart... Kanske bättre o ha de gjort...

Sen sussa Adam på mormors axel en stund...



...innan vi åkte med lillsyrran hem till oss o fixa lite. Några polers skulle hit o fira Fredda som fyllt år. Först blev de tårta o presenter sen blev vi hungriga o grabbarna drog o handla taco som vi brudar laga. Mums!

Lite bilder...



Vackra Sariba...




Fredda gilla våra presenter :) Här med nya skjortan...




Adam klättrar på moster o Gabbe...



Självklart hade nån ändrat mina bokstäver från LYCKA till CYKLA...




Blåsa ljus...








Efter lite lekar (skratta så jag grät ibland) så drog alla barn runt midnatt. Mandy stupa i säng!

Idag gick jag med lite brudar på shopping runda på stan.

Adam på stan idag...



Sen drog gänget hem till oss o grilla lite...





MUMS!




Blev rätt mycke bilder i know men orkar inte skriva så ni får nöja er med pictures.

Har haft så himla ont i axlar o nacke sista 2 dagarna o de har gjort mig så aptrött. Hoppas jag mår bättre imorgon.
Nu e de förresten bara 2 dar kvar tills hörsel implantatet sätts igång :D

Tack vackra fina vänner för en bra helg! Sorry att jag varit så trött bara...


Hoppas ni läsare oxå haft en lika bra helg som vi!

Nu mys me lillsis innan hon åker hem till Sthlm igen :(


Kommentarer
Postat av: SarahPaskota

Låter supermysigt allt & som de säger, pictures says more than thousand words!

2010-05-19 @ 22:03:25
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0