Skön dag

Uj! Vilken lång dag. Har vart ute från 2 till 20 o bara gått o gått o gått. Satt iofs en stund med mamma maffian på Djäkneberget o mös lite med bebbarna men annars har jag gått hela dan. Kom hem lagom till att Adam skulle nattas annars hade jag nog kunnat vara ute några timmar till. Så himla perfekt väder ju!

Hoppas de blir lika fint imorgon.

Imorgon är en stor dag för min familj. Imorn åker vi till Uppsala o sätter igång hörselimplantatet. Så spännande... Men jag har verkligen inte höga förväntningar. Har hållt dom nere så jag inte blir besviken sen. De finns ju inte så mycke mer man kan göra för mig efter de här så om de inte går bra så kommer jag bli riktigt ledsen om jag förväntat mig för mycke. Jag tror säkert jag kommer höra massa mer ljud o högre men jag tror inte jag kommer höra dom så tydligt o allt kommer nog låta som oväsen.
I början gör de nog det för alla. Alla ljud blir oljud tills hjärnan vant sig. De kommer nog ta några månader iaf så jag måste ha tålamod. Ni får påminna mig o ha tålamod! De e en process som inte kommer gå på några dagar även om jag önska att den gjorde de.
Till mina vänner o familj, ni får ha tålamod med mig. Förvänta er inte att jag kommer höra vad ni säger from imorgon. Vet att många tror att de kommer bli så. De stressar mig lite. Vi måste låta de ta den tid de tar så bli inte besvikna om ni får höra många "Va?" ett tag till framöver...

Riktigt spännande o se hur de går till o hur ljuden blir imorn när de sätts igång...


Jag ska koppla av lite nu o äta vindruvor o kanske tom titta tv. Satt o tänkte igår o kom på att jag inte tittat på tv på över en månad (!) Hur gick de till??? Har inte varit sugen heller... Konstigt. Nu ska jag försöka koppla av o titta tv liten stund iaf.

Lite bilder från dagen...

Mammamaffian!




 

 

Adam va trött o grinig men vägrar ju somna när vi umgås med folk. Somna på en sekund när vi drog o vakna med betydligt mycke bättre humör :)

Lite skratta han iaf..



De va roligt o se alla mammor o bebbar. Tyvärr hörde jag inte alls vad som sas o vad alla diskuttera om men de e roligt för Adam o se lite polers :)

Efter mamma dejting så gick jag o Adam o mötte upp pappa C o tog en lunch. Sen promenera vi o kika lite på vårat hemliga projekt. Verkar gå trögt men men de blir nog bra :)

Sen blev de lite italiensk glass i parken o mys med Adam innan vi promenera hem igen.

Har fyndat lite oxå ;)

Nu börjar jag igen med mitt porslin jag vet! Men måste visa dom fina kak faten jag köpte. Har velat haft dom länge men inte vetat dom fanns i V-ås o dom va tom 50 spänn billigare i V-ås än i Sthlm! Succe!



Fina ju!

Sen hitta jag så söta hängsel shorts till Adam oxå...



Korta med lite resår längst ner så dom blir lite puffiga. Gulligt!

Sen behövde Adam en solhatt för alla hans 3 stycken e för små nu.

Hitta en Emil i Lönneberga keps som jag tror Adam gilla faktiskt. Han ryckte inte bort den en enda gång.







Min lilla Emil...busig som Emil e han iaf... Undrar hur många som gick hem med rivsår efter mamma dejten idag...suck.

Nu tv o vindruvor sen sova o Uppsaaalaaa! Wihoo!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Agnes mamma

Åh vad sött med kepsen! Passade ju honom perfekt! Hoppas det går bra idag! Väntar på en uppdatering med spänning. Kram!

2010-05-19 @ 14:16:33
URL: http://glimmie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0