Inne dag...

Mår crap! Vaknade o skulle göra mig iordning för o möta the girls men kunde knappt ta mig upp ur sängen. Ufft! Mådde sämre än igår...hur de nu kan va möjligt. Har fått en hosta o de värker i hela bröstet när den kommer. Då o då hostar man så man får en liten slemmig överraskning i munnen. Ni vet en sån man hellre vill kommer ut från näsan när man snyter sig? Ne va äcklig jag e. Solly!
Just nu sitter jag här o snorar o har frossa. Plus att min näsa nu kamoflerat om sig till den härliga nyansen rött.

Vi har i princip vart inne hela dagen. Adam e ju inte helt kry än heller stackarn. Snorar en massa fortfarande.
Jag hatar när man har saker planerat o sen blir sjuk!
Jag skulle träffa vänner idag o imorgon ville jag hjälpa en annan vän med o baka o sen på kvällen har jag lovat o agera fotograf åt min systerdotter medans hon dansar. Vi har planer varje dag ända till söndag den här veckan. Inatt SKA jag bli frisk! MÅSTE!

Har märkt av min tinnitus mer idag än dagarna som varit. Tinnitus blir alltid värst om man e trött, stressad eller förkyld.
En gång blev jag orolig att de va tillbaks så högt som innan implantatet kopplades in men sen märkte jag att implantatet som sitter på utsidan (ska ordna bild till er senare) hade ramlat av o låg på min axel. Haha! Hade inte märkt nått för de va tyst i lägenheten. Grabbarna hade en siesta o jag låg o läste.
Vi får hoppas den lägger sig direkt när förkylningen e över. Den är iaf inte så besvärande som innan :)

Idag har vi inte gjort så mycke speciellt. Har tvättat o lagat god mat. Sen har vi varit på Ikea en snabbis.

Jag känner mig så borta så jag slutar skriva nu tror jag.

Hoppas hoppas min kropp kurerar sig inatt!

Bilder från dagen...

Vi åt våfflor till mellis :)



Adam fick oxå en men bara med färska jordgubbar på ;)

He liked!

Adam på Ikea...
Han ba booooring!




Pappa C frågar Adam om han har tråkigt, Adam mumla o tyckte lite synd om sig själv...





Då fick han lite mys av baba...




...och blev genast mycke gladare...





Innan vi drog tog vi en varsin korv med bröd på Ikea o vet ni, de e VERKLIGEN Adams favvo! Vi märkte de sist vi var o handla. Då fick han oxå en kurv me brö o han ääälskade den. Idag började han tom gråta om jag gick för många cm ifrån honom med hans korv. Han sträckte sig efter den o grät som om han höll på förlora de viktigaste i hans liv. Hans korv med bröd.
Hela åt han upp oxå.

Jag o C blev inte riktigt mätta på en kurv så vi lagade hemma gjorda fiskpinnar med hemlagat mos.



Inte så vackra för ögat men de blev så där gott så man längtar tills man kan äta resterna ni vet?

Adam åt en stor portion oxå!

De jag vill säga är att...idag har vi ätit o ätit o ätit! Finns inget annat o gö när man går hemma nästan ju :(


Nu ska mandy suuuba!

Buenas noche

Kommentarer
Postat av: Sarah Paskota

Låter som en härlig dag enligt mig!



Sv: Tack sötnos! Skulle vara kul om jag skulle kunna få fotta dig & Adam lite? Vi kan ta en dag på djäkne?

2010-05-26 @ 22:15:50
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0