Mobilbilder...

Lägger in lite bilder från mobilen från några av dagarna som varit i brist på annat o gö. Sova hade jag ju oxå kunnat göra iofs...



Adam i bilen på väg till Uppsala




Mellis vid ankorna några timmar innan magsjukan satt igång



Sova mycke va de som gällde då




Helst nära nära baba




Blev en tripp till akuten oxå tyvärr. Adam va ju inte alls sig själv.



Känner nån igen den här killen? De gjorde inte vi iaf...




En bild som C skicka från bröllopet som jag tyvärr missa






Avslutar med en bild som bästa lillsyrran skicka när allt va som värst med Adam som fick mig o skratta.


Såna här bilder smyg tar moster när man inte tittar...



Kommentarer
Postat av: vanessa

En goserumpa! Dom rockar...

2010-03-30 @ 08:43:18
Postat av: Maria s

som jag sagt säkert 100000 gr nu, måste bara säga igen, HAN ÄR FÖÖÖÖÖÖR SÖT!!! vilka ögonfransar!!! alltså ojjojj du kommer få hänga lås på han när han blir äldre! hahha!! en riktig sötnos!!

2010-04-01 @ 00:24:36
Postat av: Amanda

Bebis blöjrumpor e bäst!!! :D



Maria de spelar ingen roll hur många ggr du säger de. Som mamma blir man lika glad VARJE gång :) Tack snääälla du!

Hahaahaa! Hänglås o koppel ska jag skaffa!

2010-04-01 @ 00:50:06
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0