Hej :)

För några dagar sen skrev jag ett jätte långt inlägg om mitt besök till Uppsala o plötsligt va allt borta så då blev jag så less så jag har dissat bloggen ett tag sorry.

Inte bara därför iofs...

Adam blev magsjuk i lördags o har igentligen inte varit pigg alls förrän idag, nästan en vecka efteråt :(
Han spydde bara första dagen men har varit hur hängig o borta som helst sista dagarna. Ni som träffat han skulle inte känna igen honom alls...
Första dagen när han spydde va han nästan som vanligt o skratta mellan spyorna haha men efteråt så såg man hur hårt de här viruset tog på hans kropp. Usch! Vill aldrig se han så igen! Jag har inte kunnat ätit sen i lördags bara för att jag varit så orolig för han. Han va ju så HIMLA svag! Men idag, som sagt, så e han tillbaks!!!! :D Ingen e gladare än jag för o få min Adam tillbaks! Nu sprider han lycka igen som de ska va.

Jag tror jag lyckades klara mig (peppar peppar) men pappa C blev lite dålig. Inte så konstigt kanske när han pussar hans spyor...

C har varit huuuur duktig som helst dom här dagarna när Adam varit sjuk! Jag e så imponerad av honom! Han visade verkligen vilken bra pappa han är.
Har lite bilder i mobilen men hittar inte sladden nu :(

Vi skulle igentligen ha gått på ett stort bröllop i lördags men eftersom Adam tajmade in o bli sjuk då så fick mamma mandy stanna hemma. Pappa C fick gå eftersom de va hans väns bröllop. Han skickade mms bilder hela kvällen så de va näääääääästan som o vara där ;)
Nu får ni som jag känner ta o gifta er så jag oxå får gå på bröllop!!!

Ska sätta mig o skriva Uppsala inlägget igen...om jag orkar...

Hare!

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHHA !

läs min blogg.. läste din efter ja skrivit min!

Pöss

2010-03-27 @ 01:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0