Utedag

Har varit utom hus i nio timmar i sträck idag. Härligt när de e så fint väder. Då känns de svårt o gå hem.

Dagen börja med en sov morgon till elva. Me like! Hade kunnat sova mer men de räckte gott o väl.
Efter lite frulle till mamma mandy o lunch till lilleman så var vi o mamma o bebis dejta på Djäkne berget. Mysigt som vanligt! :) Sen mötte vi upp pappa C o tog en lunch o snurra lite på stan. När stan stängt så va planen att åka med bussen till min mamma men varje buss som kom hade inga vagn platser kvar så efter 3 bussar så sket vi i de. Vi gick istället tillbaks till djäkne o lät Adam leka lite i lekparken där o sen mös vi i gräset o Adam fick sin kvällsgröt.
Sen de va de sov dags för lilleman så då drog vi hem igen. Blev storstädning efter han somnat o nu sitter jag här o e heeelt slut!

Förstår att vissa kanske vill höra om dopet o se bilder men jag har inte lyckats fiska ihop några bilder från dom som hade kamera så jag skriver ett inlägg om dopet senare.

E så sugen på en kopp te o en macka så lirar in en bild bomb samtidigt som jag fixar mitt kvälls snack.

Blir en stoooor bild bomb idag tror jag. Hoppas ni gillar bilder?

Ha en mysig kväll. De ska vi!

Adios!



Djäkne bergs häng med några av mammorna o bebisar...















Lunch på stan med pappa C...







På väg tillbaks till djäkne.
En gnällig Adam orkade inte sitta i vagnen längre så en bedrövad mamma fick plåga sina axlar en stund...




Har inget minne av att jag höll mina händer så där...




Vi la Adam i stora gungan där de satt 2 andra barn o han blev som förstelnad. Tror inte ens han märkte att han höll i tjejens knä...




Stirra e han bra på...




Pappa C ville åka kana...




Den här ville jag INTE dom skulle åka men C gjorde de ändå...



...o de gick bra.




Mys i gräset... En bit ifrån ligger de en scen o där spelades de musik o dansades för fullt. MYSIGT! 


















Pappa fick sig en puss...










Härlig dag!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lucy

Hoooola, jätte fina kort, som vanligt.

Grejen e ju att det inte är så svårt att få så fina kort när dem som e med på dem e fiiina, puss på er ;))

2010-06-23 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0