Sååå sjukt tröött!

Jisses, e så trött så trött. Var i Sthlm igår på en väns sons dop o vi kom inte hem förrän runt 23.30. Blev väldigt lång dag men hade de trevligt :)
Sen imorse vakna Adam runt 5 o ville ha sin "klockan 6 välling" o då vakna både jag o C. Adam somna om så fort han druckit upp men för mig o C va de omöjligt o somna om! Vi låg vakna till 7.
Kl 8 kom Lelle (låtsaspappan) o hämta mig för o lämna lite blodprover för levern på sjukan. Va så trött i väntrummet så jag nästan mådde illa. Väl hemma hade grabbarna vaknat, städat, frullat o stoppat in en tvätt. Vilka män jag bor med ;) Vi klappa ihop i sängen alla 3 o sov ca 2 timmar. Very nice! Sen blev de promenix o efter de lata jag mig i soffan medans C o Adam lagade mat till oss.
Nu sussar Adam gott o C e i Sthlm :(

Ligger o surfar i sängen. Måste hitta en dop klänning inför Adams dop den 20:e. Egentligen tycker jag Adam e för stor för en dop klänning. En vän visade en fin dress med shorts, fluga o skjorta i vitt som man kan ha istället. Funderar på de men C vill ha allt enligt traditionerna. Vi får se vad de blir men ska vi ha en klänning så måste vi hitta en snart så om ni vet nå bra länkar där de finns fina dop klänningar så GE MIG!

Pga brist på ork så slänger jag in lite bilder från dagarna så skriver jag mer när jag orkar tänka. Heppåer!


Mys på framsidan...














Adam e kalsong modell...






Kolla in va långa ben krullis har!




Adam snackar lite med sin lilla polare...




Dop i Sthlm...




Adam fick ha fluga dagen till ära...








BAUTA tårtan! Lite annat än mina amatörtårtor...







Dekoratin...
Adam fick med sig den hem ;)




Jag kan säga att så HÄR fint dop kommer inte Adam ha. Vi kör den lite enklare varianten ;)
De va verkligen fint ordnat av värdparet. De tackar vi för.




Adam berättar stolt om sin kvack kvack till grabbarna...








Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anka

AMAGAD!!! vad var det där för värstingdop????

Lite skilland mot de på unga mammor i dag om du såg ;P

2010-06-07 @ 21:41:04
URL: http://blomsteranka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mysiga bilder, underbara blder!

2010-06-07 @ 22:35:10
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/
Postat av: Mattan

Du är så vacker Mändy!!! Ja Adam med så klart ;)

Vill du så får du låna Bellas klänning... dock bör du kanske köpa ett blått band då.... Men då vet du vart det finns en så behöver du inte köpa! ;)

2010-06-08 @ 06:55:15
Postat av: Vanessa

Dissa inte dina tårtor, de ser ju jättefina ut, och man vill ju typ slicka på dataskärmen för det är så nam nam! Och trevlig liten getogether de hade anordnat, inte alls lite mycket. Inte alls. Alldeles lagom. Ehh..

2010-06-08 @ 09:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0