Midsommar

Ja jag vet...jag e sen med midsommar bilder men jag e o njuter i Borlänge så har ingen lust o sitta o blogga.
Har varit här sen i lördags o njuuutit. Alltid lika skönt o va här o ALLTID så sjukt god mat! Syster o hennes man e INTE dåliga värdar!

I midsommar var vi hos mamma o grilla o mös. Blev lite lek i parken oxå.

Här e lite bilder från midsommar. Skriver mer när jag kommer hem till Västerås igen.

Adios!


Min äldsta syster o hennes dotter. Vackra!




Isabell, Chris låtsas mamma...




Schnyyygasste killen hade fixat håret ;)




Lite dramatisk har han börja bli när han inte får som han vill...




Går över snabbt som tur e...










Adam visar upp dagens outfit ;)






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0