10-års jubileum!

Idag e dagen då jag o C, för hela 10 år sen, blev ett par. De känns så otroligt o tänka på de. 10 år...

Jag vaknade o såg ett brev på kylskåpet. Så fint! Önska jag kunde ta kort så ni kunde läsa men jag ska inte lämna ut C så mycke. Lite privat vill man ha ibland. Kan säga att jag behövde verkligen vakna till de brevet idag. Mår redan bättre.
Sen blev jag serverad frukost o eftersom C haft Adam hela natten o hela morgonen så bad jag han gå o vila en stund innan dagen sätter igång.

Kan inte fatta att de va 10 år sen jag va där på Gotland i hamnen o blev kysst av min prins.
För 10 år sen va vi 19-20 år gamla. De e ju inget! 
Jag va kär i C redan i högstadiet. Även fast jag blev tillsammans med en annan kille vid 17 års ålder så glömde jag aldrig C. När mitt ex pratade om barn så tyckte jag de va passande o döpa sonen till C:s namn hahaha! Hur blåst va man inte?
Om nån frågade mig vem som va den snyggaste killen jag nånsin sett så svarade jag alltid C medans alla andra tog modeller o skådisar o sånt. Jag blev förälskad i honom i 9:an när vi gick i samma klass o de spelade ingen roll hur många år som gick efter de. Jag valde alltid han som snyggaste personen om nån frågade. Han va klockren enligt mig.
När vi efter flera år skulle träffas igen så tog han andan ur mig. Jag minns än idag vad han hade på sig. En vit stickad tröja o svarta jeans o sen ett läder halsband runt halsen. Så snygg så jag visste inte vart jag skulle kolla. Minns allt från den kvällen. ALLT!

Kan inte fatta att de va så länge sen.

Vi har haft de underbart, bättre än man kan föreställa sig, o vi har haft de skit... Precis som ett förhållande är. Upp o ner.
Allt vi gått igenom kunde vi skriva en bok om. Men jag e så stolt över oss. Vi har hållt ihop. Inte utan att behöva kämpa. Vi har kämpat. Extra mycke vissa ggr. Men vi har hållt ihop.

Vi har varit en familj i 10 år...vilken känsla.


Älskar dig för alltid. Tack för dom här 10 åren. De var bara början...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad sött! Grattis till era tio år ihop, hoppas ni får minst 5 x 10 år till! Haha, hur gammal man nu blir efter det..=)

2010-06-10 @ 16:23:45
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Vanessa

Oh, blir alldeles tårögd, vad söta ni är! P och jag har varit gofta i ett år på söndag, och i sommar gör vi 8 år av uppgångar och nedgångar tillsammans, hur gick det till liksom? Kram på er!

2010-06-10 @ 16:50:12
Postat av: Vanessa

gifta. suck

2010-06-10 @ 22:04:36
Postat av: Amanda

Tack söta ni!!!

Visst e de sjukt hur fort tiden går Vanessa? 8 år e INTE dåligt! Grattis!

2010-06-11 @ 17:07:14
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0