Världens bästa prins fyller 1 år idag!

De e helt ofattbart! Men när jag tittar på honom så ser jag. Han e inte en bebis. Han e en pojke med stor personlighet. Mitt mamma hjärta kan ändå inte låta bli o känna att de går lite för fort.

Här är bilder från första dagarna till nu...


NYFÖDD



CA 1 MÅNAD



NÄSTAN 2 MÅNADER




3 MÅNADER







4 MÅNADER






5 MÅNADER





6 MÅNADER






7 MÅNADER










8 MÅNADER







9 MÅNADER








10 MÅNADER







11 MÅNADER









12 MÅNADER






Jag tappar luften bara jag ens börjar fundera på hur mycke du betyder för mig så de e ingen idé.
TACK för att DU kom till oss, vår glädje, lycka o inspiration i livet.
Du har visat oss hur livet ska vara. Varje (bokstavligen varje) morgon när jag tittar mot dig så ger du mig de största leendet du har o precis där, från att jag öppnar mina ögon, så påminner du mig hur lycklig o tacksam jag är. Man kan inte ge en bättre känsla o vakna till än den du ger oss. Tack för att du gör vårt liv fyllt av glädje o kärlek.

En miljon ord skulle inte räcka för o beskriva hur mycke du betyder för mig så jag kommer inte ens försöka.

Du e mitt allt.

Jag älskar dig min son.

Grattis på din födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Finaste krullisen från första stund, grattis Adam!

2010-07-11 @ 00:01:23
Postat av: Mattan

Fick en liten glädjetår i ögonvrån när jag läste hur du känner för Adam... jag vet precis hur det känns!!! Grattis till världens finaste kille!!!! ;D

2010-07-11 @ 11:32:05
Postat av: Josse

Men åååååh förlåt att jag är 2 dagar sen att gratulera! Har inte varit in på din blogg på ett par dagar :( Men GRATTIS fina Adam på din 1-årsdag! Jag hoppas du hade en toppendag! :) Ser fram emot inlägg från dagen.. KRAM PÅ ER från mig och Frida!

2010-07-12 @ 20:23:46
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0