Svar på frågor...

Glömde svara på några av era frågor...

Sara: Jag gick upp sammanlagt 9 kilo när Adam va i magen o direkt efter han ploppa ut så gick jag ner 5 av dom. Vad jag väger nu har jag tyvärr ingen aning om för jag e inte så bra på o hålla koll på de. Själv känner jag mig inte direkt platt om magen o jag tror tom jag var plattare tiden efter Adam kommit ut än va jag e nu men de gör mig inte nått. Jag e ju inte stoor direkt...
Den enda träningen jag får just nu e promenaderna med Adam o vagnen men jag ska skärpa till mig med de.
Jag vet att du bad om bilder men jag har kollat igenom mina bilder o jag har faktiskt inga helfigurs bilder... Pappa C e inte bra på o ta kort på mig...

S: Receptet hitta jag genom att googla haha! Försökte söka fram de till dig nu men jag hittar inte samma :(
Men dom blir nog mumsiga ändå ;)



Ni andra svarar jag på era bloggar ;)


En sak till... Många har skrivit till mig o sagt att dom funderat på nått men att dom inte vågat fråga... FRÅGA PÅ! De e bara kul!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0