Moving on...

Min kärlek skrev några rader till denna "Främling" men jag valde faktiskt att inte publicera de för jag orkar inte med en diskussion fram o tillbaks. Tack till min älskling ändå som ville visa sitt stöd.

Till Dig..

Dessa anledningar nedan e tydligen varför du klippt banden till oss så jag tänkte kommentera dom.

De finns ingen som ångrar mer än vi att vi ringde dig till ditt jobb o bad om att få låna pengar. Eftersom du jobbade med pengar o samtalen spelades in (vilket vi inte visste) så var de inte bra för dig att man ringde dit med en sån fråga. Vi var runt 20 års åldern o satt i knipa men borde inte ha ringt dit o de ångrar vi båda. Du/Ni är arga eller besvikna på att vi inte bett om ursäkt för detta (vilket jag trodde jag gjort för längesen) så därför vill jag be om ursäkt att vi frågade dig om de. Allt löste sig dock för oss till slut ändå.

Att jag tidigare skrev i min blogg om min mamma o att jag inte jämt kom överens med henne är oxå nånting jag ångrar men de har min mor o jag pratat om o gått vidare från så jag vet inte varför du inte skulle göra de.
Alla inlägg där jag skrivit nått om min kära mamma där jag har varit oense med henne har jag raderat när jag sett att lösen inte funkar.
Att låta nån, eller att själv skriva saker i kommentarer som hon gjort mot dig e ju knappast att vara bättre...


Familjemedlemmar har gjort mycke värre saker mot mig men jag skulle aldrig drömma om o klippa banden med dom för nått!
Du är väldigt långsiktig o har inte mycke förståelse för folks misstag här i livet hur mycke dom än försöker "fixa" misstagen dom gjort.
Du har ett varmt hjärta de vet jag men en del av den måste vara iskall som kan klippa från alla som är ditt kött o blod.
Jag önskar dig all lycka i livet o hoppas ni har de lika bra som jag tror att ni har.





Jappsan nu går vi vidare här i min "fantasi värld".

Häromdan va sötaste lilla Bella o hennes mamma på besök.
Adam har börjat bli blyg mot ansikten han inte ser ofta o blir jätte tyst o bara stirrar med öppen mun på personen. Efter ett tag brukar de släppa men iförrgår va han knasig. Han vart jätte seriös när dom var här.
När Bella tog en siesta så passa vi på o mata lilla Adam o han kunde inte slita sin blick från Bellas mamma. Jag erbjöd henne att ge honom hans efterätt som han äääälskar o skulle gapa efter även om han låg o sov men lilleman blev fly förbannad när hon försökte mata honom! Han börja gallskrika o blev skitans sur så fort hon kom nära med skeden. Jag fick däremot ge utan problem...
Vad hände??? Nån som vet vad detta fenomen kallas för? Jag har aldrig sett honom så här. Adam träffar ändå folk varje dag. Om de inte e nån vän till oss så e de nån familjemedlem. Vissa bryr han sig inte alls om utan e som vanligt runt men vissa blir han RIKTIGT blyg för...

När jag var liten så hade jag bara några lockar på sidorna som jag jääämt gick runt o snurra på...nästan som en snuttefilt. Häromdan när vi var på stan så skulle vi ta en fika. Medans C beställde så sprang jag in en snabbis på KappAhl så C satt Adam vid ett bord med 6 grabbar som C kände medans han beställde.
När jag kom ut från KappAhl så ser jag Adam som ser rätt rädd ut o hoppar med blicken från grabb till grabb samtidigt som han fifflar med sina fingrar på sidan av huvudet precis där jag jämt höll på när jag var liten!
Iförrgår gjorde han samma sak när Bella o hennes mamma var här. Även när han blir trött kan han börja snurra med fingrarna där.
Kan man ärva sånt från en förälder??? Tycker de e jätte gulligt o se han göra så som jag jämt gjorde :)



Sötnosarna iförrgår...



Adam försöker tafsa lite...









Men fick snabbt ett tillrättavisande av Bellas mamma...








Fick sitta tillsammans o kolla tv istället. Även om Bella ignorera Adam totalt så försöker han hålla hand...gick mindre bra haha!




Nu ska min lilla familj ut på promenix :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

vad söööööööta när dom typ håller hand!!! allså vill bara äta upp!!

o hans stora napp!! hahahaha allså han e för söt!!

måste skaffa dotter nuuu nuuu!!! så inte sötnosen på bilden brevid han, snor honom innan ;) hahhaha

2010-01-22 @ 14:17:31
Postat av: Mattan

Dom är ju för söta!!! ;D Stå på dig Mändy... life goes on... Kram

2010-01-22 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0