JAG E VÄRLDENS SÄMSTA FÄSTMÖ!!!

Min kärlek fyller 30 den 1 februari o jag har inte ordnat NÅTT!!! Jag e värdelös!
Okey, jag vet lite smågrejer jag ska hitta på men jag har inte ordnat nån fest eller nått. Måste man de?

Ni måste hjälpa mig! Ge mig förslag vad jag kan göra för honom! PLEASE!!!

Fy vad jag e dålig... :( Förlåt älskling!

Nått ska jag hitta på iaf...




Igår överasska C mig med papprerna från förlossningen så nu har jag dom iaf :)))
Han fick tag på dom hos barnmorskan vi var hos under hela graviditeten..hon som mätte magen o sånt. De va där vi va o fråga efter dom från början men då sa tanten i reception att BVC-tanten skulle ha dom o så har vi blivit skickade fram o tillbaks....suck. Nu hade iaf C gått dit o krävt att få prata med barnmorskan o då fick han dom :)

Jag läste igenom dom direkt o blev överasskad av många saker. Tex att dom en gång kom in o kolla till mig o då låg jag o C o sov skönt på saccosäcken..?! Kom inte ihåg att jag låg där alls...

Jag hade rätt om hur länge jag krysta iaf :)
C trodde en timma men de va runt 20 min som jag trodde. Hehe..stackarn kanske kändes som en timma för honom så som han kämpa med att få mig o dricka saftsoppa hela tiden vilket jag INTE ville göra... Han va orolig att jag inte skulle orka krysta om jag inte drack.
Skönt o ha dom papprerna. De va mysigt o läsa igenom allt.
På slutet stod de att Adam hade kommit ut med navelsträngen lindad runt ena fossingen...hihi gulligt, de visste inte jag.



Ikväll blir de eventuellt bio för oss. Vet inte om jag e så sugen så kaaanske att de blir imorn istället...vi får se.

Hoppas ni har en skön helg!



Adam gymmar på...








Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Hihi vad roligt att Adam gillar Frida, om dom skulle ses så skulle nog Frida ge honom en stor blöt PUSS! :)



Vilket fint babygym han har.. och smaskiga tår också ;)



Hoppas ni har en mysig helg! Kramar

2010-01-23 @ 18:46:49
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: vanessa

Vad stor han är! (Adam, inte C) Å tossarna har han hittat, spännande... Om 30-årskalaset så vet jag inte, kanske göra ngt ni tre bara, typ weekend i stora staden?

2010-01-23 @ 22:34:44
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Hahaha, ja det måste vara dundermjölk i mina tissar;) Kan inte komma på hur han annars har kunnat bli så stor!:)



Hoppas du kommer på nåt bra till sambons födelsedag. Och Adams pose i gymmet var ju för härlig:)

2010-01-23 @ 23:20:56
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Man tackar;)

2010-01-23 @ 23:50:38
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0