Måste fixa lösen...

FÖÖÖRLÅÅÅT till alla er där ute som läser min blogg för de här inlägget men jag måste skriva de o de är INTE till er som jag skrivit till tidigare o INTE till "Främling" utan till Dig som lämna den härliga kommentaren om att jag ska "vakna upp ur min fantasivärld".

Både du o jag vet vem du är...jag vet eftersom man kan jämföra url.nr o du gjort kommentarer här tidigare.

Eftersom du inte är mitt kött o blod så tänkte jag inte engagera mig i o säga nått men jag ångra mig för sanningen är att du bettyde mycke för mig o vi har haft RIKTIGT roliga stunder tillsammans...

Du behöver inte "oroa" dig för mig. Jag o C har de jätte bra. Vi har haft tuffa stunder, som du vet, men vi har tagit oss igenom dom o jag kan helt ärligt säga att vi aldrig haft de så bra som vi har de just nu på alla dom här 10 åren.
Du kanske, bara kanske, borde ta ditt eget råd.
Sen skulle jag vilja ge Dig ett råd. Innan du lyssnar på ALLA ANDRA så borde du ta reda på, från personen de handlar om, om de verkligen stämmer o hur de gick till. De säger jag inte för att jag vill bråka utan jag menar de. Man kan gö bort sig mycke annars...
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lina

Äh de e väl bara den tråkiga svenska avundsjukan o bitterheten som fick personen i fråga o skriva den kommentaren. Skit i sånt tycker jag!

2010-01-25 @ 11:43:44
Postat av: Amanda

Haha! I will ;)

2010-01-25 @ 12:20:35
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Frida

Folk har inget liv.. Hejja AMANDA!!!! <3

2010-01-30 @ 01:45:02
URL: http://mittlivsomartist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! GOA DU!

2010-01-31 @ 23:01:40
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0