Brrr...

Hos oss e de iskallt just nu :(
Våra element stängs av o på hur dom vill o vår rörmokare har inte dykt upp.
De har varit så kallt hos oss idag så Adam har varit tvungen o ha mössa på sig inomhus!
Lika glad e han för de ;)

Här e Adam imorse innan gröt dags...



Han försöker verkligen visa er hur kallt de är haha!



Eftersom de va soligt utomhus (o nästan varmare) så tog jag o glädjen Adam oss en långpromenix. Riktigt skönt var de! Adam brukar somna i vagnen nästan direkt men idag satt han stilla o titta på allt runt omkring hela promenaden. Precis när vi kom innanför dörren här hemma så vart de tungt att hålla upp ögonen för honom så Adam fick vila siesta medans jag fixade middag.

Idag lagade jag Jossans hemlagade fiskpinnar! Dom vart såååå goda! Tack Jossan som alltid kommer med toppen recept!



Mumma! De är fiskpinnar gjort på pangasiusfileér. Dom ska deffenitivt göras om!



Brasan e tänd här hemma o Adam o jag har legat där o myst.






För en stund sen kom pappa C hem med super bra nyheter så ska fira med lite popcorn o cola :DD


Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad kul att du gillade receptet! Hemmagjorda fiskpinnar är sååå mkt godare än köpes!



Vilken liten goding han är Adam :D KRAM på er och ha en mysig helg!

2010-01-29 @ 18:19:40
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0