YEEEES!

Idag tog C sitt körkort! Jag e så glad! Han har haft de förut i 5 år men den drogs när han åkte på "semester" men nuu har han den igen! Vilken befrielse! Nu ska vi ordna en bil sen kommer de bli massa roadtrips! Tut tut! :D
De e faktiskt inte kul o behöva vara beroende av att andra skjutsar en o handla o såna grejer. Men nu e dom dagarna över...puh! De firade vi med en varsin sallad på Vivaldi...som för övrigt har godaste salladerna i Västerås om jag inte nämnt de förut...

Sen va vi på ett annat litet möte idag oxå men inget svar där än. Hoppas hoppas!!!


Känns som vi har lite medvind just nu..ÄNTLIGEN!


Gårdagens mamma o Adam...






Nu ska vi kika på The Notebook. Nån som sett den? Hört att man blir lite blöt i ögonen av den. Undrar om man kan bli de när man e så här glad som jag e just nu...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Härligt att han fixat körkortet igen!!! Och håller alla tummar och tår att det ni väntar svar på oxå går som planerat... Hoppas!!! ;)

The Notebook.. är som A walk to remember en av mina favvo filmer just för att böckerna som de är baserade på är skriven av samma författare... De är rätt lika! Och så otroligt bra filmer... I löööve them!!!

2010-02-26 @ 05:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0