Sleepy...

Jag e en trött kvinna just nu... Har nog men min nyblivna ålder att göra. Inte lätt o bli 30...
Vi samlades alla hemma o hos mamma o grilla o jag hade verkligen en helt fantastisk dag! Tack alla ni som kom o tack för alla fina presenter! Ni e bäst!

De händer inte så mycke just nu..eller så händer de för mycke jag vet inte...
Min hjärna e inte riktigt med känns de som.
Mitt ben har gjort ont i en månad nu o vissa dagar gör de så ont så jag knappt kan gå. Har tom tappat känseln i stortån :(
Jag haltar runt här o läkarna hittar inte felet...som vanligt känns de som. Ännu en "en-på-miljonen" grej jag fått säkert...som alla andra saker jag lyckas drabbas med...
De tar på krafterna o ha ont hela tiden o oftast har jag så ont på nätterna så jag inte kan sova. Undrar vad de e...
Smärtan sitter mest i vristen men ilar upp ända till ryggen ibland. Bläää! Jag e gammal!

Sen händer de annat runt om som e lite jobbigt o tar mycke av vår tid men de vill jag inte ta här. Hoppas de blir bra snart.

Lite roliga nyheter e att jag fått hålla på mycke med min nya hobby :) TÅRTOR!
Lite beställningar har poppat upp o jag blir såååå glad!
Mina underbara vänner har tom länkat till mina tårtor på facebook för o hjälpa till med beställningar. Förstår ni vad underbara dom är!!! Jag e så tacksam för dom!!!!!!!!

C e stolt över mig säger han :) Han blir lite imponerad när han ser mig skapa o de e riktigt kul! Han letar redan lokal till mig så jag kan öppna bageri ahhaah! No way! Inte än! Jag e ju bara amatör for gods sakes!
Kanske när jag hållt på ca 1 år eller nått så kanske jag känner mig mer redo men än så länge känns de mysigast o tryggast att baka o skapa i mitt eget kök o ha Adam nära för lite energipussar då o då.
Men de e fint av C att tro på mig så mycke som han gör. Tack älskling.

Fy nu börjar jag få ont i armen oxå...haha! Nä, en tant ska nog inte sitta uppe på natten o skriva. Bäst o försöka somna..

Jag har fått lite förfrågningar om priser på mina tårtor.. Hahha jag blir så glad att ni e intresserade av o köpa o att ni gillar dom! LYCKA! Vilken komplimang!

Om ni vill beställa så ligger priset på 30 kronor bit.

En tårta kan va riktigt dyr o göra o ibland går man tom back när man säljer den men de e de värt. De e så himla kul!

Varsågoda o sätt mig i arbete! :D


Mammas chichi drog på sig förklädet alldeles själv när jag stod o baka... Kanske blir en liten bagare av honom med?


Kommentarer
Postat av: Fina

Hej vännen!

Låter som bensmärtan kan komma från ryggen, låg ländryggsnivå, kan vara en disk som krånglar. Be att få komma till en sjukgymnast.

Lycka till med tårtorna:) Synd vi inte bor i samma stad så vi kunde beställa :))

Kram

2010-08-12 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0