Krypa eller inte krypa? Thats the question...

För några veckor sen filma jag Adam för o minnas hur ointresserad han e av o krypa.

Här kan ni se själva hur Adam trummar med fingrarna o inte alls e intresserad av nå krypfasoner...



"Krypa? Zzzzz...boooring!"

Han har aldrig visat intresse för de o vi trodde han skulle hoppa krypningen...tills idag.
Idag har Adam ålat runt här hemma o nu, NU, efter 9 månader, så visar han liiiite tendenser till att han kanske börjar krypa en vacker dag. Han har inte bråttom iaf...

2 tänder till har tittat fram oxå :) Den här gången e de den översta framtanden till vänster o sen tanden till vänster om den (?). Skumt...trodde dom 2 främre tänderna skulle ploppa ut först men Adam kanske kör hela vänster raden först innan han trycker fram nån på höger sida. Rolig kommer han se ut iaf.
Jag blir jämt lika lyrisk när jag ser tänder komma fram. De e så otroligt gulligt!!!!!!! För o inte tala om hur stolt jag var över lilleman idag när han börja åla. Nu kan han åla runt på upptäcksfärd ju! Kul för lilleman! Nervöst för mamma mandy...

Idag e Adam den enda som fått mig o må bra. Jag har kännt mig svag i kroppen sen jag vaknade o tjutet har varit i en ljus ton hela dagen o verkligen påverkat mig mycke. Har tom hållt på få panik över tjutet stundtals men då snackar man lite med Adam o så mår man bättre.
De e nått skumt i halsen oxå. Har varit de i snart 4 dagar men de bryter aldrig ut. Halstablett hjälper inte. Undrar va de e frågan om... Jag får inte bli sjukare för jag har grejer o folk o träffa imorn o på torsdag ;)
Jag ska lägga mig i badet o läsa lite heminredning innan jag sussar.

Hoppas ni haft en något bättre dag än mig idag...

Kommentarer
Postat av: Lofsan

Haha! Gud vad söt han är!



Trumtrum...

2010-04-22 @ 15:04:36
URL: http://Lofsan.wordpress.com
Postat av: SarahPaskota

Söta Adam, va kul att han försöker ta sig runt nu iallafall!



Sv: aldrig haft problem med sjukvården förrens nu, när jag är mamma! Bastardos!

2010-04-22 @ 23:26:43
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0