Härlig dag

Jag har haft en väldigt skön dag men e myyycke sliten! Skulle igentligen vilja sova men C har åkt o köpt Mc till oss  (jaa vi vet att de e mitt i natten men man fååår ibland...)som vi ska sluka framför en film o om man inte kan hålla upp ögonen ens för Mc dåå e de nått som e knasigt...

Idag fyllde Adams låtsas morfar år. Jag o Adam bestämde oss för o fira honom eftersom Adams morfar e i princip Adams favvo person. Vad han än gör (även om han e ledsen) så skiner han upp som en sol om morfar kliver in i rummet :)
Vi började därför dagen med att förbereda hans tårta. Medans den stod på svalning så drog jag med grabbarna o en vän till Löga o bada.
Nu kommer ni smiska mig o KANSKE tycka lite sämre om mig MEN, idag va FÖRSTA gången vi tog Adam till ett badhus av många olika anledningar... Jaaja de kanske e dåligt...iaf om jag jämför med alla andra mammabloggar jag läser. Dom har gått på babysim med deras bebbe sen första timmen typ...

I vilket fall så hade vi de jätte mysigt.
Adam va skum...han va inte sur eller ledsen. Inte glad eller exalterad. Han bara va. Som om han tyckte de hela va jätte avslappnande eller nått...

Efter massa plask o bus (mest från C) så somna faktiskt Adam på mitt bröst i duschen i omklädningsrummet. Stackarn...mycke intryck antagligen...

Lite bilder från dagen...

Moffas tårta...



Han blev några år äldre än de e ljus på tårtan men brandlarmet e trasigt så vi körde inte med alla av säkerhetskäl...säger vi...(dom hade aldrig fått plats på tårtan...) ;)





Under grädden...mandelmarängs botten o tjock chokladkräm...mmm.


Lilleman på sitt första badhus besök...





Hans favvo va o flyta runt...







Lilleman surfar...




Vatten öööverallt...






Medans bilderna laddades in har jag moffat burgare...urk. Satt inge bra i magen alltså...

Nu ska jag gö C sällskap o borsta gaddarna.

Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej. Nu har jag hittat hit, jag är en av Västeråsmammorna ifrån Facebook. Jättefina bilder och väldigt bra blogg, den hamnar i favoriterna!

Såg att du ska opereras och att det är första gången. Håller tummarna för dig. Jag har sövts ganska många gånger (8 ggr) och det har faktiskt bara vart skönt. Den sömnen är grym. Som tur är så är det få som upplever narkos som nåt dåligt. Hoppas operationen blir lyckad och så hoppas jag att det snart blir en lekdejt med alla våra små barn!

/ Sarah

2010-04-09 @ 21:05:59
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Josse

Frida var 2,5 månad när vi började på babysim. Handen på hjärtat var det för tidigt! Hon har så mkt mer ut av simmet nu än då.. Så inte är det för sent att börja simma nu med Adam inte :)



Nam nam nam, den tårtan såg supergod ut! Kram på er

2010-04-10 @ 20:24:31
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Agnes mamma

Vad god tårtan ser ut!

Du är verkligen inte sämre på något vis för att ni inte tagit Adam till badhuset, jag tror babysim är mest för föräldrarna...iallafall när dom är så små.

Agnes har tyvärr heller aldrig vart i badhus, vi skulle börjat på babysim men det har vart förkylningar, bröllop osv som kommit ivägen hela tiden. Får lust att åka till ett badhus imorgon är man ser hur mysigt ni haft det :-)

2010-04-10 @ 21:24:00
URL: http://glimmie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0