8 dagar kvar...

...och med risk för att låta tjatig så känns de ännu inget. Jag misstänker att jag inte kommer bli nervös förrän jag ligger där på båren o körs in till op-rummet. Nää! Nu fick jag en läskig känsla. Rullas in i op-rum lät inge kul ju...

Fint väder har de vart idag igen o jag har inte missat de den här gången. Vart ute o gått en del o sen har jag o Adam hängt i lekparken. Han gillade alla grejer där o fick pröva på de mesta...utom sandlådan. Den va fortfarande geggig o jag hade inte rätt outfit på Adam för gegg idag men förhoppningsvis torkar den till lite snart. Då ska vi dit o gräva! Rutshikanan (hur f*n stavar man de!?) ska oxå premiär testas. KUL!









 



Som ni ser så börjar Adams lockar på sidorna växa ut igen. Nu e frågan, ska vi klippa igen eller ska vi låta de växa? Vad tycker ni?


Jag läääängtar sååå till imorgon!!! 2 av mina systrar som bor i Sthlm kommer till mamma så vi som bor här i V-ås ska åka dit o GRILLAAAA! Jag ääälskar mammas grillning! Äntligen e de premiär! Mmmm! Ska ta lite bilder så ni får kika.
Nu ska jag baka en banan kaka med glasyr till kaffet imorn. Hoppas bara de blir soool!

Innan jag går måste jag tipsa om dom här söta Ballerina skorna från La Redoute till er som har en liten små tjej hemma.


Söta ju!

Fundera på o beställa ett par till min favvo tjej Bella.



Så de e bara o välja färg Mattan! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilka söta skor! tack för tipset!

Bor ni i närheten av västerås också? Jag kan verkligen rekommendera vi-foto om ni vill ha fina originella bilder på Adam, vi kommer anlita henne igen till Agnes 1-års dag.



ang lockarna så tycker jag inte du ska klippa dom, han är ju så himla söt! men det är han ju utan också givetvis.

fast jag har npgot svagt minne om att man ska vänta med att klippa håret till dom är x antal år, kommer inte ihåg hur många och varför men hör med en frisör du litar på!

2010-04-04 @ 22:16:09
URL: http://glimmie.bloggplatsen.se
Postat av: THeZZaN

Det är inget att vara rädd för att sövas! Det är nog farligare att åka bil.

Men om det känns läskigt kan du säkert få lugnande före. Det fick jag. Helt plötsligt gjorde det inte ett dugg att jag skulle sövas! :)

2010-04-04 @ 22:44:56
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Mattan

Han är ju för söt asså! Adam gullock! ;)

Näe men jag tycker han ska få vara fin i håret.. klippetiklipp... även om det är sött med lockarna...



Bella tyckte faktiskt dom va himla söta allihop! Så hon säger att hon vill ha alla färgvarianter.. ;)



Å du... operationen kommer gå galant! Kan säga att det är inget att oroa sig för.. du kommer sova så gott och vakna utan att känna något alls! ;)

2010-04-05 @ 08:14:28
Postat av: THeZZaN

Jadå, jag är helt övertygad om att det kommer att gå hur bra som helst. Det tar typ 3 sekunder att somna från det du får narkosmedlet och sedan vaknar du upp lite snurrig i huvudet. Det är det enda du kommer märka av! :)

2010-04-05 @ 11:58:06
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: lillis

Hej!

Börjar nästan känna mig som en stalker.. så bäst att jag skriver en rad!!

Har då o då löst din blogg efter jag fann den i somras då vi hade samma BF datum för våra bebisar.

Din blogg är kul o intressant att följa. Din son är bedårande o din historia med öronen är tragisk! jag bor oxå i vässan o fick en liten dotter.. .dock 2 veckor efter BF tid.

Jag såg att ni funderar lite kring att åka utomlands med sonen, o då kanske jag kan hjälpa lite med min resedagbok? Vi är tre månader i Thailand med vär lilla Hedda.

Gå gärna in o kika om du tror dig få nå svar på funderingar kring resa o barn.

www.resdagboken.se

mitt alias är: lilllis4 (obs, lillis med 3 L i mitten)

ha det så bra!!! // Annika Allared

2010-04-05 @ 17:51:31
Postat av: Josse

Hej! Hoppas ni har haft en mysig påsk! :)



Adams lockar är ju sååå söta, BEHÅLL!!! Tycker Fridas hår kan sätta fart och växa lite nu också hihi..;) Ja snart ska du opereras, men det kommer gå jättebra! Skönt när det är bortgjort och bra att du inte är nervös ännu! De där skorna måste jag checka in, är på jakt efter dojjor åt lilla fröken nu.. hon vill ju mest vara uppe på benen..



Jo förresten hade jag glömt svara på en fråga du skrev tidigare ang att sanera hemmet hihi, jag använder bara gulsåpa.. så inga mirakelmedel här inte.. ;) Undra vad de var för sjuka, vi smittade ingen annnan iaf men Frida var lite dålig i magen också så tror hon hade en släng av vår magsjuka också.. dock var hon inte allmän påverkad alls som tur var.



Många kramar till er!

2010-04-05 @ 20:04:23
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0