Storhandling på G...

Japp, snart ska jag o lilla familjen åka o storhandla men tänkte skriva några rader innan...

Igår va en härlig dag.
Jag o familjen promenerade till stan o guess what? Jag SHOPPA! Äntligen!
Jag har haft samma skit kläder sen 1991 känns de som men nu har min garderob förnyats lite :)
Hitta 2 par brallor o 5 tröjor plus en stickad väst liknande sak. E nöjd faktiskt...måste bara hitta ett par skor.
Jag gillar mina stövlar som jag har nu men dom e RIIIKTIIGT slitna...kan iofs bero på att min vackra mamma använde samma skor när hon va ung ;) Lillsyrran hittade dom i hennes garderob så vi "låna" dom :)

Här e min bebbe i vagnen igår på stan :)



Sen gick vi hem o mötte upp söta Nathalie :)

Hon o Adam pratade lite om livet...

 

Sen kuuuuta Natta till affären o handla taco till oss så de blev en mysig taco kväll...

 



Kvällen skulle ha avslutats med poker med grabbarna meeeen vi ångra oss...

Nu ska jag amma lill Adam lite innan vi drar o handlar...

Byye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0