Fuji fotobok

En sån vill vi ha!!!

Och vet ni? Man får en gratis om man skriver lite om den i sin blogg så de e det jag gör nu ;)



Fuji fotobok är en bok som du själv väljer innehåll i. Man kan både skriva o lägga in bilder i den o du regisserar den heelt själv! DU bestämmer vad den ska handla om, hur bilderna ska ligga vad som ska skrivas i den o hela dens layout o sen skickar du in den till Fuji o på 2 veckor har du din egen tillverkade bok hemma.
Vi tänkte döpa den Adam o lägga in foton på honom men man hade lika gärna kunnat gjort en bok om sin senaste resa eller en bok om dig o din kärlek eller så kan man göra en bok om sin mamma eller vän o ge i present. DÅ skulle jag blivit glad iaf :)
Jag blir sugen på o göra en varje år o döpa den efter årets nr med massa bilder på vad vi haft för oss just de året. Sen har man en liten bok i bokhyllan o kika i för o minnas dom olika åren av ens liv.


 
För o få en gratis så anmäler du intresse för den HÄR o sen kan du läsa lite info om den HÄR. Man måste däremot ha en egen blogg för o få den gratis eftersom man måste skriva lite om den...

Jätte mysigt o ha ju!


Kommentarer
Postat av: Susan

jag har en sån! gjorde en på avanes, dom e skitfina! :)

2009-09-20 @ 08:07:38
Postat av: Amanda

Jaa dom verkar jätte fina! Jag o C ska fixa en nu ;)

2009-09-20 @ 16:52:12
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0