Fredags mys!

Jag sitter här o kollar på när mina grabbar lagar mat.

Adam har precis ätit sig proppmätt o va tvungen o knäppa upp knapparna på sina brallor hehe...


Han sitter som en riktig man med handen innanför brallan...


"Adam, där ska man inte stoppa ner handen."




"Bara lillfingret da mamma?"


"Nej"




"Okey, da"




"Nu e jag där igen mamma!"

"Nej Adam sluta."

 


"Blää dumma dig" *Grimas*

 


"Okey da mamma. Titta! Borta!"



Måste bara berätta om våra fynd innan matdags...

Jag, C o Adam begav oss till Elgiganten som öppnade en till butik här i Västerås. De va maaassor av rea erbjudande så vi tänkte passa på o fynda lite. Vi va inte dom ända om man säger så....

Dom öppnade dörrarna klockan 7 på morgonen o vi va väl där ca 7.10 o då va de kö runt heeela byggnaden! Så sjuuukt mycke folk!

Men Adam hade VIP. Japp! C pratade med vakten om att släppa in mig o Adam så vi slapp stå o frysa o den snälle vakten gick med på de så jag o Adam fick gå före hela kön. Tror inte de va så populärt bland dom som stod o frös i den där långa kön...

Tyvärr va dealen med vakten att C skulle stå i kön så jag o Adam gick runt där inne äääända tills C äntligen kom in. Då hade jag plocka på mig lite grejer som jag trodde C ville ha o sen valde vi de vi sulle köpa.

De blev en kamera (Canon EOS 450 D) o en varsin mobil. C tog en Nokia Xpress Music eller va de heter o jag tog en Samsung GT-S5230. Båda e med sån där touch screen o de har vi aldrig haft förut så vi får se hur de går...

Här e bild på vårt fynd...för billigt va de ;)




Ne nu ska vi fortsätta fredagsmysa.

See ya!




Kommentarer
Postat av: emmasusanna

Hej! Såg att du frågat om Malins namn-halsband som jag gjort till henne. Jag har inte gjort så många så att jag har börjat sälja, men jag håller på att kolla lite på material och så. OM jag skulle göra så att du fick köpa, hur skulle du vilja att det skulle se ut i så fall?

Har köpt lite material, men försöker få tag i mer, vill veta vad som skulle vara intressant i så fall.



/Emma

2009-10-04 @ 22:45:35
URL: http://emmasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0