Fokus på Adam

Japp jag har haft full fokus på Adam sista tiden o de är bland annat därför jag inte bloggat. Lilla Adam har varit riiiiktigt förkyld o tom haft feber och som förälder så e de verkligen hjärtskärande att se sin lille så sjuk. Han låter fortfarande knorrig från näsan så lite snori e han men febern e tack o lov borta. 
 
Ska lägga lillen i hans säng snart eftersom han somnat i sin babysitter så skriver inte så mycke idag men lägger in bilder på lite av de vi haft för oss sista tiden.


Innan Adam blev förkyld så va vi en till sväng till våra vänner i Sthlm.

Här e Adam innan avfärd.
Han fråga lite om vart vi skulle och sånt...




Sen sussa han hela vägen dit






På tillbaka vägen...
Lite fundersam kanske...?





Sen bar de av till Borlänge för o hälsa på en av mina storesystrar och kika på deras nybyggda hus, som va superfint btw!

Adam va lite trött på vägen dit....



Tror de va här han började bli lite förkyld...




Men han charmade alla hos syster ändå ;)




Min syster och hennes man har verkligen byggt ett fint hus.
Vi hade riktigt mysigt.
Dom bjöd på potatis soppa med vitlökskrutonger och sen min favvis, milanesa, till varmrätt.
Milanesa, för er som inte vet e ungefär panerat kött...mmmm!

Sen bjöd dom på kaka och paj till efterrätt och tände en brasa



MYSIGT!!!


Förra veckan var andra storesyster här o hälsa på från Göteborg o lillesyster har vart här o hälsat på från Sthlm så Adam har fått gosa mycke med mostrar sista tiden o de gillas...MYYYCKE!


Idag var vi till Adams mormor och åt lunch  sen va de meningen att vi skulle gå och ta Adams 3 månader spruta men eftersom Adam inte e helt kry än så kände jag att de va bättre att vänta med den. Tror inte de e bra att ta vaccination om man e förkyld. Dessutom så kan man få feber av den o jag vill att Adam ska få vila lite efter sin förkylning innan han ev blir dålig igen.
Vi var iaf där o vägde o mätte han o nu väger killen 6300 nånting. Inte så mycke kan jag tycka men sköterskan sa att de va perfekt.
Hon ville att han skulle komma tillbaks på torsdag för o få sin spruta. Vi får se hur han mår imorgon...

Om jag tittar på han nu så verkar han rätt nöjd iaf...
Måste ta ett kort...

Så här sitter han just nu. Ler en massa i sömnen :)



Hoppas han börjar bli frisk nu lilla hjärtat.


Kommentarer
Postat av: ellenor allerfeldt

Han blir bara sötare och sötare lilla Adam!! Ser att vi har köpt lika kläder till våra små:) munkjackan och den gråa:) så synd att han har varit sjuk, maximilian e sjuk nu oxå han har magsjuka:((..

2009-10-21 @ 12:32:12
Postat av: Lucia

Lilla gubben...hoppas han mår bättre snart.

Alltså han e så sööööt Mandy, man vill bara äta upp honom på korten, han ser ut som en liten monchichi =)) Saknar honom vi måste ses snart igen, puuusss på er.

2009-10-21 @ 13:04:37
Postat av: Amanda

Tack snälla ni!!!

Hoppas Max mår bättre nu Elle :((



Luc vi måste ses!!! Ska planera in en trip till E-tuna;)

2009-10-23 @ 10:43:46
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0