Tjobidoo

Hola! Mår bättre igen :) Kanske inte perfekt men myyycke bättre än förra veckan.
Jag o C hade ett långt samtal i fredags o han fick mig o inse lite saker...
Som jag alltid vetat så kan de ibland bli tufft i ett förhållande när nån mår dåligt o vi hade de lite tufft förra veckan men de tog vi igen den här helgen. Har haft en supermysig helg med mitt hjärta o min son!
Tack älskling!
Nu känns saker o ting bättre iaf o jag har orkat vara social igen ;)
Hade kladdkake fest här med Ida o Helga i lördags o dom tyckte Adam växt maaaassooor sen dom såg han sist! Man blir så glad när folk tycker de för de betyder ju att allt står rätt till iaf ;)

Sen har jag o hjärtat kostat på oss lite myspysiga saker i helgen men de håller jag för mig själv. Man måste inte berätta ALLT ju! ;)

Idag var jag o C och hans vän på stan. Vi handla lite kläder åt Adam för han börjar bli för rund om magen för strl 62 på brallor så va tvungna att köpa fler i strl 68. Dessutom e 62 för korta för vår långben... Tröjor o bodys kan han fortfarande ha 62 på.

Vi hitta ett par super coola ljusa jeans med slitningar o sen fin brallor med en fin väst till som han kan ha på nyår med hans slips ;) vad stilig han kommer vara!
Pappa C vill att Adam har en tomtedräkt på julen men vi hittade ingen fin. Alla såg så menlösa ut... Vi får leta vidare...

Man får sån julkänsla när man e på stan av alla jul grejer dom säljer nu. I år ska vi engagera oss i att få de riktigt jul pyntat här hemma. Åren innan har vi inte riktigt brytt oss. Sist vi hade en julgran va när vi bodde på Gotland, men nu när vi har barn så ska de pyntas! Hans första jul måste ju va ordentlig!
Ser fram emot julpyntningen faktiskt :)

Vi fick med oss 2 jätte fina julstjärnor hem som vi hängde upp i fönstren. Mysigt!!!
Fast hade INGEN aning om att de va så komplicerat att montera ihop en julstjärna...
Man fick köpa sladd o lampa separat o sen ska man knyta fast sladden med ett snöre så lampan hamnar i stjärnan MEN den får inte snudda stjärnan. Jag ser ju inte in i stjärnan när jag knyter ihop den juuu!! Jaja...får hoppas de inte börjar brinna här för de har jag inte tid med...

Tyvärr blir de inga kort på dom för min kamera e på besök hos storasyster men kanske lägger in de nån annan gång. Blev jättefint iaf :)

På tal om syster så kommer lillsyrran hit imorgon :)) Hoppas hon kan stanna hela veckan!
Ryktas om att hon ska ta med Sex And The City dvd boxen oxå... ;)

Imorn drar vi till mamma o bakar! Måste fylla frysen med gottigheter o min ugn funkar fortfarande inte. Blir mysigt.

Hoppas ni haft en lika underbar helg som vi :)

Hööööörs!


Ps. Jag har inte glömt er mina E-tuna brudar! Ska planera en tripp till er snart. Loovar! Vill se er igen!



Adam får några veckor sen...


Tar sats...






Och flyyyyger!



Kommentarer
Postat av: Lucy

He hee, d e lugnt bruden, we´ll wait for u....just miss u sooo much. Hör av dig bara så får vi planera nån lunch eller nått. Börjar få lite adam abstinens...pussa sötnosen från mig ;))

2009-11-25 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0