Svinsprutan

Japp, nu har jag tagit den. Har inte mått dåligt alls av den som tur är. Trodde jag skulle få frossa o feber under natten som alla andra men jag slapp allt. Överdrev lite till C att min arm gjorde massa ont så han skulle ta hand om tvätten själv men har inte haft nå farligt ont igentligen... ;)

Idag har jag varit hemma o plocka lite.
håller på o sätter kort på Adam i ramar som jag köpt. Vi framkalla maaaaaassor av kort för 2 veckor sen men har inte hunnit satt dom i ramar men nu e de fixat...äntligen. Nu ska dom bara hängas upp. De blir såå fiiint! Ni som har massa kort i datan framkalla dom! De e verkligen speciellt plus att de blir så mysigt med Adams ansikte överallt :)

Medans jag plocka hemma så va grabbarna på stan o snurra lite. De känns skönt när dom har egen tid tillsammans. De sägs ju att pappan inte alltid kommer lika nära bebisen som mamman i början så för mig e de jätteviktigt att dom umgås själva ibland. Tydligen hade pappas grabbar oxå kommit o hängt med dom efter en stund så lill Adam fick hänga med "grabbarna" idag :) Tuffingen...

Nu ska jag laga lite middag medans C är o tränar. Kotlett med potatis får de bli...
Adam ligger o tar en siesta i vår säng.








Här e en av våra favvo bilder som vi framkalla...








Ps. Har fått tid till lever läkaren den 27...undrar vad han säger...

Kommentarer
Postat av: Mattan

Ni har ju sååå fin säng! Löve it!!!

2009-11-20 @ 00:36:21
Postat av: Amanda

TACK! :) Me like it to!

2009-11-20 @ 21:31:47
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0