Lösenord

Hola!
Nu ska mandy till lever läkaren. Är inte nervös. Vi kommer nog bara prata om vilken medecin vi ska byta till nu när kortisonen inte funkar.


Jag kommer lägga in lösenord på min blogg nu av olika anledningar o jag testa imorse o de funkar :)
Bara att höjta här eller på face om ni vill ha min kod. Min mail e [email protected] De är inte ett mellanrum mellan mandy o m80, de är ett underline _

De här e de sista jag skriver utan lösen. Hoppas de e okey? Vill ha de ett tag iaf...

Nu måste jag sticka! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: vanessa

hej komps, vill gärna ha lösen så jag kan dortsätta följa er och se bilder på gosen. hur blir det på måndag, vet du än? är vi på?

2009-11-27 @ 15:54:27
Postat av: THeZZaN

Jag vill ha!! :)

2009-11-27 @ 22:33:00
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Fina

Hej!

Jag vill jättegärna fortsätta läsa din blogg, om jag får:)? Kram!

2009-11-28 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0