Finns de spöken?

Kom hem nu för en stund sen. Jag har varit me Natta o hennes bror i Köping o hämtat lite fina möbler till Natta. Hon blev jättenöjd=)
Dom hade haft en riktigt bra kväll igår när dom va på standupen i E-tuna. Efter de bestämde dom sig för o komma o hämta mig för o ta mig till Sheela för en kopp te. De jobbiga va att dom smög in JUST i den sekunden när de va lite sorgligt på Greys Anatomi så precis när jag sitter där o bölar som mest, gravid som man är, så poppar deras huven fram. ÅÅ pinsaaamt!!! Hahahha! Jag hatar er! Jaja de blev en mysig kväll hos Sheela iaf ;)

Innan vi kom hem nyss så åkte vi till Jurita, Nattas söta mamma, o åt lite. Helt plötsligt när vi siter där o myser så ser jag bakom Natta hur moppen som står lutad mot köksbänken börjar slå mot bänken av sig själv. Jag fråga direkt om dom hörde nått ljud nyss o Natta, som redan har världens största ögon, svarade "ja" med dom största ögonen jag nånsin sett. Jag fråga om de lät som nånting slog mot köksbänken o både hon o hennes mama svarade ja så jag sa att de va moppen som rört sig av sig själv. Tror Natta kissa lite i de ögonblicket...
Hennes mamma sa "Bra att du såg de Amanda för ingen har sett bara jag o ingen tror på mig att de spökar här". Natta bestämde sig DIREKT för att inte komma dit igen hahahah! Natta, de kanske bara e ett litet spöket Laban hos er mamma =)
Har ni haft erfarenheter av sånt här?
Jag vet inte om jag tror på sånt här men när jag va runt nio o min pappa just gått bort så såg jag hans siluett i mörkret i min mammas rum en gång. De va riktigt läskigt. Han tog självmord tyvärr o de såg nästan ut som han ångrade sig eller något på hans kroppsspräk. Han satt framåt lutad med en av hans händer på pannan.

Neeej nu ska jag sluta skrämmas! Jag vet faktiskt inte om jag tror på sånt här även fast jag har haft erfarenheter men de finns nog många som gör de.

Nu blev jag svinhungrig så ska ta mig en liten nattmacka;)

Auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu blir jag rädd, e ju rädd för spöken!

2009-05-29 @ 10:05:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Haaha! Ojsan! Sorry Daniel! Bara för DIN skull ska jag aldrig mer skriva om spöken...bara lite ;)

2009-05-29 @ 13:14:59
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

Buuuuhuuuu :S

2009-05-29 @ 23:23:48
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0