Mr F:s b-day

I helgen har vi firat vår vän Mr F som fyllde 24...okey okey han fyllde 30 men vi säger 24 för om han blir äldre så betyder de att jag blir äldre o de vill vi ju inte!

De va en härlig dag från morgon till kväll.

Vi börja med att överraska han med ett fallskärmshopp som hans söta fästmö fixat.
De va RIKTIGT häftigt o se o de pirra i kroppen när man såg han komma ner. Om de pirrar i kroppen bara av att se på undrar då hur de känns o hoppa! Shit måste va en jätte häftig upplevelse...
Om jag inte haft bebbe i magen skulle jag nog testat o hoppa. Tror inte de e bra o gö de me bebbe i magen. De blir så mycke tryck av vinden när man hoppar så den skulle nog tittat tittut ut genom munnen eller nått av allt tryck...

Här e Mr F på väg ner...



COOLT!

Efter hoppet blev de grillning o maaaaaaassa mat!!!








Natta fångade en bild på mig när jag tittade på maten...jag ser riktigt kär ut i köttet som grillas...







Tack till Mr F:s familj för all mat o dryck o trevliga sällskap.

Jag önskar jag kunde lägga ut alla fina bilder från kvällen men jag vill inte lägga ut kort på folk utan deras mdgivande så de får som vanligt bli kort på maten o mig.


Idag regnar de i Västerås...

Jag o C promenerade till stan o åt en bit mat o nu e jag hemma igen. Tror de får bli lite städning men min tinnitus e verkligen extremt hög idag så kanske vilar en stund o ser om de blir bättre.

Ha en mysig dag i regnet.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Natta

Va sugen jag blev på tårta :S

2009-05-19 @ 00:20:14
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

De e vi väl jämt Natta?

2009-05-19 @ 00:31:52
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

ehhh ahhh det är sant !!

2009-05-19 @ 00:36:36
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0