Läkarbesök...

Kom precis hem från ett läkarbesök med min öron läkare. Hon ville i princip bara göra ett hörseltest o se om de stämde att hörseln blivit bättre efter jag blev gravid.
Hörseltestet var bättre än förut men lite lite sämre än för några månader sen när jag hade en bra period...efter o i Thailand.
Hon e nästan säker på att de måste vara nått immunologiskt o ville därför träffas efter bebben e född för o se om de blivit sämre igen. Kanske att dom börjar klura ut de här nu =)
I värsta fall får jag vara gravid hela livet om de e det som gör så hörseln blir bättre...

Nu ska jag o C vila lite. Vi somna sent som vanligt o gick upp 7.30...bläää! Sen ska vi åka o käka lunch hos hans föräldrar o efter det ska vi kika på lägenheten vi blivit erbjudna =) Hoppas hoppas hoppas den e fin! Satt o tänkte på den igår. De e ju en trea o de skulle verkligen va underbart med en trea nu när bebben kommer. Då kan vi ha alla hans saker i det rummet. Om vi bor kvar här vet jag inte vart jag ska lägga allt...

Nu ska jag fixa en varsin kopp te o vila lite med C till en film..

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0