Jätteroligt...

Jag tror mina vänner vill att jag ska föda redan nu...

Härom kvällen satt jag o C hemma o de ringer på C:s mobil.
Han ber mig kolla ut genom fönstret o jag undrar varför. Han säger att jag bara ska göra de så jag drar upp persiennerna o just i den stunden tror jag att vår bebbe höll på komma ut...annars va de nått annat...

De här är vad jag ser när jag drar upp persiennen....



...fast framifrån...

Fattade inte först att de va en av våra vänner med en läskig mask på sig. Jag trodde dom ringde o varna oss om att de stod nån utanför vårt fönster så jag blev skitskraj o börja slå på C...av nån anledning ahhaha!


Tack grabbar, tack...jätteroligt...jättekul...verkligen...

Hoppas ni inser att de kommer bli hämnd....

Kommentarer
Postat av: Ella

Hejsan!



Jag hamnade i din blogg och läste mycket gamla inlägg.. jag undrar en sak. Va du och din pojkvän tillsammans under tiden han satt inne? Och vilket land kommer du ifrån du ser inte så svensk ut (menar inget illa, du r otroligt vacker)



Tacksam för svar!



MVH nyfiken läsare

2009-05-20 @ 19:35:56
Postat av: Amanda

Hej Ella!



De e bara kul att du frågar så fråga på.

Jag o min fästman var tillsammans i 4 år INNAN han åkte in så vi var redan familj. För mig va de en självklarhet att jag skulle vänta. De va jobbigt ibland men aldrig så jag ville träffa nån annan. De va ju han jag älska så de va bara o vänta. Hellre vänta än o va själv... Tyvärr blev de en lååång väntan. 5 år tog de innan han blev släppt. De e lång tid men vi klarade de så vi klarar oss nog igenom allt tror jag.



Jag är född i Paraguay. Mina föräldrar e från Uruguay men mamma har rötter i Italien o pappa i Frankrike så vi ser lite mixade ut kanske...iaf jag...



Tack för komplimangen snälla Ella=)



Ha de bäst o fortsätt fråga om du undrar nått ;)

2009-05-20 @ 22:32:44
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Ella

Vet du vad det där låter som äkta kärlek och det gör mig så glad. Jag önskar er all lycka! Kommer att fortästta läsa dig blogg, din blogg är ett bevis på varför bloggar borde finnas. Jag hoppas att ni får en stor familj också som ni båda önskar :)



Jag förstog att du var en blandning, oftast är ni som finast! Tack för ditt svar, ja återkommer säkert! ler



MVH Ella

2009-05-20 @ 22:50:39
Postat av: Malin Lj

Såg nu i din presentation att du helt plötsligt misste din hörsel...måste vara hemskt! Hoppas de kan komma på vad som orsakade det hela och att du en dag kanske kan få tillbaka din hörsel.



Kram Malin

2009-05-21 @ 16:43:31
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag hittat hit =)

2009-05-21 @ 23:25:21
Postat av: Amanda

Tack Ella o Malin för era kommentarer!!!



Du som "hittat hit" KUL! Synd att du är anonym bara ;)

2009-05-22 @ 02:16:40
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Line

sorry =) glömde namn =)

2009-05-22 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0