Hängt på baksidan heeeela dagen!

Vi har ju som sagt inte kunnat flytta in i nya lyan än pga massa renovering som pågår där så heeela dagen har jag suttit o njutit av min lilla baksida. Jag kommer sakna den sååå mycke! Låg i solen o snacka med magen lite o njöt av den goda lukten från mina syrener. Underbart livet kändes just i den sekunden.

På kvällen kom äntligen pappan to bee hem efter jobbet o han hade med sig smarrig pizza..hehe...så vi satt på baksidan o åt vår lilla fredagsmiddag. Så otroligt mysigt!
T.o.m nu sitter jag på baksidan. Har bärt ut min laptop (eller heter de labtop?) o sitter o tittar på alla galna ungdomar som går förbi. Tror alla mellan 18-24 i Västerås ska festa ikväll för inte en enda har gått förbi UTAN den lila systembolagskassen haha!
Jag ska berätta en sak för er...jag har ALDRIG i mitt liv varit full. Konstigt va? Jag har aldrig ens druckit alkohol. C tvingade mig o smaka lite av ett glas vitt vin en gång men jag hatade det! Just ja! En gång lyckades jag NÄSTAN dricka upp en hel päron cider på en utekväll med Lucia o Linda i E-tuna hahaa!
E jag patetisk?
Jag gillar de bara inte o jag pallar inte o tvinga i mig nått som jag inte gillar. Jag har, eller hade, inga problem med att dansa hela natten lång när jag var ute FAST jag inte drack så man kan ha kul ändå...även om jag helst inte går ut. Så tråkig e jag så nu vet ni de!
Folk blir chockade för dom tycker jag ser ut som en partybrud men no no. Hemma e bäst  =)

Nu i efterhand har jag tänkt mycke på hur min lever skulle mått om jag varit en sån som festa onsdag, fredag, lördag. Antagligen INTE bra eftersom jag redan har skrumplever efter att ha gått med infektion så länge.
Lite ironiskt e det...JAG som aldrig har druckit alkohol har skrumplever...helt sjukt.
Min läkare sa att om jag hade druckit hade de nog varit tal om levertransplantation för länge sen eller ännu värre, somnat in...blää!
Jäkligt tur att jag valde att bli en tråkmåns som aldrig dricker...




Bevis bild på att jag faktiskt gått ut nån gång i mitt liv ;)




Nu ska mysbelysningen o ljus tändas o sen blir de myskväll med en kopp te, filt o film på min baksida =)


Lev livet på de sättet ni mår bäst av o skit i vad trenden eller kompisarna gillar o göra!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: THeZZaN

Åh... den där bilden känner jag igen. Det är ju JAG som tagit den. Så jag kan vara ditt vittne ifall någon får för sig att bilden är fejkad! :)

2009-05-29 @ 23:23:53
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hahaahaha! Jaa de e DU som tagit den! Thank god att jag kan ha dig som vittne...mina vänner tror inte på att jag har varit ute sen Streeman existera typ...

2009-05-30 @ 16:23:17
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0