GRATTIS MAMI!!!

Idag har vi firat min kära mor.
De blev grill o tårta o massa annat gott. Vi va där i ca 8 timmar o jag tugga på nått heeeela tiden....okey jag tog en tio minuters siesta men jag vakna o fortsatte tugga min mat i munnen. Tjooockiiiss!!!
Tack för allt mamita!!!





Jag kom hem runt 21 o då ville C gå på bio. Jag kikade snabbt på datan för o se om vi skulle hinna med nån film. Han ville se Änglar o Demoner för han har läst båda dom böckerna (Da Vinci Koden o Änglar o Demoner) o den skulle börja 21.15 så de va bara till o spurta med magen full av mat o bebbe. Gick inge bra. Jag gick snabbt ist, men vi hann! Hann tom köpa snask.
C va jätteglad så jag fråga vad som va så roligt o då påminnde han mig om att han inte varit på bio på fleeeeera år. Kanske var över 6 år sen han var på bio så han tyckte de va jätte kul. Gulli...




Nu ska jag nog ta ett bad o mysa lite med min head massager ;) Tror vi börjar flytta saker imorn så måste vara utvilad...ska dessutom åka o försöka övertala dom på Hörcentralen om att dom ska hjälpa mig o fixa ljudet på hörapparaten som ju blev kasst efter sista gången jag va där. Hoppas dom hjälper mig...

God natt allihop!

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Ja, vem vet, kanske ses vi på BB, är ju mycket möjligt faktist!:)

Nej, jag lyfter inte mycket, inget tungt iaf. Har inte burit en enda matkasse sen jag blev gravid, får inte för min sambo! Även om man klara det:) Lite mysigt o bli lite bortskämd iaf.



Jo, Barnmorskorna är textat. Tror du kan se första avsnittet på internet i efterhand:) Kram

2009-05-25 @ 19:47:06
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0