Folk kan hjälpa en såå mycke utan att veta om de...

Jag tänkte skriva ett inlägg om dom senaste dagarna men får göra de imorgon för jag e sååååååå trött just.
Vill bara tacka mina tjejer för en underbar dag. Vi va på roadtrip till hemlig ort o sen hitta vi på lite bus. Har skrattat massor idag så tack till er. Ni gör så vissa tunga dar känns tusen ggr bättre. Tur jag har er.
Puss

Innan jag sussar vill jag bara tacka dig "A" som skrev den fina kommentaren. Du gav mig massa styrka när jag läste den o de behövs alltid! Även om jag inte gnäller varje dag för att jag inte hör bra eller mycke så betyder de inte att jag inte tycker de e jäkligt tungt ibland....skulle bara bli så tråkig blogg om jag gnällde i varje inlägg plus att de e farligt o gnälla...man ser bara allt negativt då.
Du gav mig lite styrka tillbaks igen o jag behövde verkligen de just nu. Har haft lite jobbiga dagar.
Tänk att tom en främling kan hjälpa så mycke bara genom ord..helt otroligt.

"...du är en krigare..."

Dom orden fick mig att känna mig stark så tack.


Tack bästa lillsyster oxå! Love you.

Nu sussa...återkommer imorn.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0