Barnmorskorna

Idag har jag o C varit hos hans pappa o ätit lunch. De va riktigt nice o gott! Han längtar så mycke till hans barnbarns födelse. De gör mig glad o se=)

Efter de träffa jag min bus unge en stund.
Jag e deppad:( Vi skulle ju åka alla tjejer till E-tuna o se på standup med Shan The Man men eftersom jag inte fick min hörapparat bytt så hoppa jag över de för jag misstänker att jag kommer börja tuta där inne om jag inte hör vad han säger. Kanske inte de bästa o gå på stand up o sitta o gråta. Han skulle nog undra lite om han såg nån i publiken gråta åt hans skämt ist för o skratta...
Hoppas ni har de underbart iaf mina små tjejer! Nästa gång SKA jag f*n va med!!!


Shan The Man



Nu e de snart dags för Barnmorskorna på Svt o de ska jag inte missa...hoppas jag inte blir uppskrämd bara...
Har fixad lite melon o äppelbitar o mys i sängen...jaaa i sängen! De o tv:n e i princip dom enda möbler vi har kvar efter all flytt igår. Tyvärr så kan vi inte sova där förrän imorgon eller fredag för dom håller på o renoverar i köket o de e massa damm som flyger runt. Inte bra för oss o andas in, så vi väntar hellre tills dom e klara, men de e rätt mysigt ändå o mysa med frukt i sängen så vi lider inte.

Nu har de börjat!

Byye!

Kommentarer
Postat av: Natta

JAPP NÄSTA GÅNG SKA DU ME :D

2009-05-28 @ 00:29:46
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Natta

JAPP NÄSTA GÅNG SKA DU ME :D

2009-05-28 @ 00:30:35
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0