Mår inte så bra...

Dom sista 3 dagarna har varit lite tuffa. Min hörsel har försämrats igen. Varje morgon när jag vaknar så hör jag i princip inget fast jag har hörapparaten på. Skrev ju tidigare att jag trodde de va fel på apparaten men jag har kommit på att de inte e de.
Hörseln e jättedålig på morgonen för att sen bli lite bättre o bättre under dagen. Hittills har den inte blivit lika bra som den va för nån vecka sen. Känner mig lite deppig över de här. Jag mådde så bra o va så lycklig för att jag äntligen kunde ha en okey konversation me mina vänner men nu e de samma skit igen...vissa ord måste man säga om o man måste prata tydligt o sakta. Usch känns skit. Varför blir de sämre igen? De måste ju vara nått som gör så de blir sämre. Jag tänker o tänker på vad jag gjorde dagen innan jag vaknade o de hade blivit sämre men jag kommer inte på att jag gjort nått annorlunda.
Dessutom har de skrikit i båda öronen dom sista dagarna av tinnitus...så jobbigt så man bara vill sova bort dagarna men som tur är så mår jag bättre o tänker inte på de lika mycket när jag är med C. Han håller mig sysselsatt så jag inte hinner deppa.
De enda man kan göra nu är o hoppas på att de plötsligt blir bra igen. Kanske borde åka utomlands igen...de va ju där de blev bättre sist.
De enda jag ångrar e att jag inte träffade mina tjejer från e-tuna tidigare när hörseln var bättre än nu. Jag har inte träffat dom på så länge o nu äntligen så kommer dom o då hör jag sämre igen. Så frustrerande. Jaja, man får tänka positivt. Jag har hörsel kvar o jag får ju faktiskt äntligen träffa dom=)

Idag e jag seg. Vi var ute med ett stooort gäng o fira våran vän som fyllde år. Åt mat o sen gick vi vidare ut på krogen. Jaaa ni hörde rätt...jag med min mage va ute på krogen haahaha. Såg rätt rolig ut där bland alla fyllon me min gravidmage. Gu va längesen de va man va ute. Lika skit som vanligt va de men kul o se C dansa o kasta slängkyssar då o då mellan dansstegen. Han har sin egna lilla stil min pöjke o vi tjejer fnissa lite åt han. Ska nog filma han nästa gång...

Ikväll blir de nog lite mys me goa vänner för oss o sen sova tidigt för imorgon ska vi upp tidigt o åka o kika på bebben! Yeeeey!
De e äntligen dags för rutin ultraljudet där dom kollar allt på bebben för o se så den mår bra. Vi kommer få titta på den lääänge. Såå kul!
Ska se om jag kan luska ut fall de e en tjej eller kille...höhö.
Vill nästan gå o lägga mig nu så de blir imorgon snabbare men då missar jag ju lunch o deeee vill jag INTE.

Nu måste jag försöka klura ut hur jag ska få tag på natta. Min o C:s mobil vägrar ju sända sms helt plötsligt...jobbigt!!! Hör ju inte vad som sägs när jag ringer=(

NAATTAAAA! Var e du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0