Lyckliga!!!

Idag fick vi se vår söta bebbe...ÄNTLIGEN! Allt va bra med den o alla organ osv såg fina ut sa barnmorskan.
De e så otroligt häftigt att se en riktig bebbe i magen som dessutom e våran...bara våran kreation. De e rätt mäktigt faktiskt.
Den rörde sig massor den här gången o hon förklarade oxå varför jag inte kännt några hårda sparkar än utan bara massa små svaga puffar. Moderkakan sitter framför bebben o de gör att de kan ta längre tid för mig att känna hårda sparkar men hon sa att jag nog gör de inom 2 veckor. Mysigt!

C filmade en stund så vi fick med oss en filmsnutt o 2 bilder.

Här e bebben!!! Den lipar till oss på första bilden haaha!






Jag ska förklara lite utförligare för Natta som aldrig fattar nått...
Natta, huvet e de runda till vänster o benen e till höger ok?

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag vet visst vad som är vad :D !!

2009-03-02 @ 22:15:56
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Ida

2009-03-04 @ 08:54:50
URL: http://kamina.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj det där blev lite fel.. Brukar läsa din blogg..hittade den på familjeliv tror jag. Haha men va bra att du förklara varför du inte kände några sparkar..då måste det vara samma för mig. Men det förklarade inte min barnmorska =/



Haha är det tungan man ser på första bilden? Cool bebis =)

2009-03-04 @ 08:58:03
URL: http://kamina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Ida! Va roligt att du hittat hit=)

Vilken vecka e du i? Har du varit på RUL? För på papperet som man får efter RUL-undersökningen så står de om moderkakan ligger i framvägg eller i bakvägg. Kika där.

Ja, busfröt lipa till oss haaha! De kortet ska jag visa den när h*n blir äldre...

2009-03-04 @ 16:08:16
Postat av: Natta

Vadå söt bild på Gaston ?? Jag då ?? Såg du inte den söta bilden på mej XD !?

2009-03-13 @ 22:51:00
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Ida

Heej! Har totalt missat att du skrivit här. Har gått in på din blogg o väntat på att du ska uppdatera haha.

Jag går in i vecka 22 imorgon. Har äntligen börjat känna massa rörelser nu..känns skitkonstigt att det finns en annan person i min mage som jag kan känna.

Aa jag har vart på RUL o det står att den ligger i framväggen. Så därför det tog ett tag.. Är du inte hfiken på vad det är för kön? Jag ville kolla på RUL men det gick inte för h*n låg fel =(

2009-03-14 @ 23:27:27
Postat av: Natta

Vadå söt bild på Gaston ?? Jag då ?? Såg du inte den söta bilden på mej XD !?

2009-03-15 @ 18:55:44
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0