Vad kommer hända nu då? :S

Jag ska försöka mig på ett inlägg. Kanske blir tråkig men jag är sååå trött fast de går inte o sova med den här klådan överallt :( Plus att jag ska upp sju...vilket är om ca 1 timma...kul...

Jag ska berätta en kort o tråkig sammanfattning om min dag...


Vi började med att gå ner till stan (som vanligt) för o äta (vår spis funkar inte...blääää) o sen gå till Försäkringskassan. Vi var där för o göra klart alla papper till föräldrapenning så e det klart iaf. Sköööönt!


Moi o långben på Försäkringskassan....







 

Sen åkte jag o mamma till MVC medans C drog till jobbet.
Anledningen till att vi åkte dit va för att min barnmorska sa att jag skulle kontakta min leverläkare ang klådan för de kan bero på dåliga levervärden. Jag har ju varit o lämnat ett brev till honom för över en vecka sen men han har inte hört av sig så barnmorskan sa att vi skulle gå till MVC o prata med dom om ett leverprov.
Igår när jag inte kunde sova så läste jag på internet om flera kvinnor som fått samma klåda o de berodde på höga levervärden o de kan vara farligt för bebben o för mig så idag beslöt vi oss för o åka till MVC o dom sa med en gång att jag ska fasta o komma tillbaks imorgon o lämna blod. Hon sa att om levervärderna e för dåliga så kommer man antagligen besluta att sätta igång förlossningen.
Oj! De va jag inte beredd på men jag e redo o föda....fast att bli igångsatt känns lite läskigt.

Imorgon kl 8 ska vi vara där iaf sen e frågan om vi får resultatet över dagen eller om de kommer på måndag. Hoppas imorgon. Vem vill sitta en hel helg o vänta?

Min lilla lever :( De är tydligen vanligt att man få sån här klåda på slutet men min lever mår ju redan kasst så om den e påverkad så e de nog extradåligt i mit fall...med skrumplever o allt...

Lite spännande är de :) Tänk om dom beslutar att sätta igång mig. Då e de ju en liten bebbe här snart :)


Efter MVC besöket så följde jag med mami hem för o vila lite. Sen när C slutat jobbet så åkte han, jag Mr F o Natta till Aros festivalen som e i full gång här i Västerås nu.


Lämnar er med lite bilder från kvällen o sen hoppas jag att jag kan få lite sömn innan jag ska upp...ufft.


C sköt pil...




...och kasta boll...





Lite svårt o få med sig alla vinster...





...han vann ju en hel del!





Vår favvovinst...guldhandskar!





Söta Natta träffa sin idol...



Visst e dom lika? :)))


Nu ska jag FÖRSÖKA stänga ögonen en liten stund men först vill jag säga...

Vila i frid Michael Jackson The King Of Pop.

Jag har aldrig hängt med i alla disskutioner runt han ang att han skulle va pedofil osv, allt jag vet e att han gjort bästa musiken under hans livstid o de är en stor förlust att förlora honom.
Det känns overkligt att han inte finns med oss mer. Jag tror verkligen ALLA i världen vet vem Michael Jackson är.
Som sagt, vila i frid. Du kommer vara saknad av MÅNGA.






Så här kände han nog mesta delen av sitt liv...



Stackarn vilket påfrestande liv...

Kommentarer
Postat av: Natta

Jaaaa visst 17 är vi lika :P

2009-06-26 @ 09:09:59
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: P-L

Jag tänkte samma sak.. Ni är såååå LIKA...

2009-06-26 @ 15:52:05
Postat av: Natta

KOLLA !!! Bobben håller sin hand eller är iallafall på väg med sin hand till ett olämpligt ställe :S

2009-06-27 @ 09:36:01
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAAHAAHAAHA! Jaaa de e sant! Lika lyckliga e ni båda för de...

2009-06-27 @ 11:23:49
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0