Syster o systerson från Göteborg på besök=)))

Hej alla glada! (o sura)

Inte blivit mycke bloggande pga att vi haft fullt upp med flytten. Nu bor vi i nya lägenheten iaf o den e underbar! Vi trivs massor men vi måste fixa nya möbler. Dom här svarta skit Ikea möblerna passar verkligen inte här. Jag o C har varit o kollat på nya möbler som vi ska köpa=)
De bästa av allt är sängen vi ska köpa. Den e sååååå grym! Så fort vi hämtat den så lägger jag in en bild. Ni måste se den!

Allt e bra med min stoooora mage oxå. Jag MÅSTE verkligen fixa en magbild så ni får se. Den har växt maaassoor sen sist! Som tur är har jag inga krämpor eller besvär än fast han börjar bli tung. De enda jag känner e att jag inte kan sova ordentligt. De har inte blivit mer än 4-5 timmars sömn per natt sista tiden. Jag kan bara ligga på sidorna nu för mage kan jag glömma...får inte ens ligga så för C hahah...han blir nervös...o på rygg e inte heller bra. Får svårt o andas då. Sidorna e de enda alternativet men när jag legat på sidan en stund får jag JÄTTE ont i höften o de strålar ner mot benet så jag byter sida men efter ett tag e de samma problem där. Då e det bara o gå upp för att ligga ner gör bara ont. Jaja, man ska inte klaga efter att man haft en sån bra o skön graviditet. Får se min sömnlöshet som en förberedelse inför sömnslösa nätter med min son...för de lär de ju bli med all amning o blöjbyten o grejer som ska göras dygnet runt. We are ready!

Igår kom min kära syster hit från G-borg. Hon har med sin underbara son Malcom som e ett riktigt charmtroll!
Jag o min barndomskompis Mathilda åkte hem till mamma o hade en mysig tacokväll med min familj...en del av den iaf ;)
Klarade av att vara där till ca 23 sen va jag helt slut o ville hem o nana. Jag o Mathilda hade lite drama innan vi kom till mamma så vi var båda trötta. Krock och akut besök. Orkar inte skriva om de men de e inga skador på mig eller mathilda så ni vet. Vi mår båda toppen;)

Idag blir de fortsättning på vår mysiga tacokväll igår fast med grillning ist. YUMMIE! Först ska jag o Mattan dra till Hälla shoppingcenter sen blir de massa mys med familjen o syster yster som jag saknat så mycke!
Hoppas bara jag hör henne bättre idag....jag va så trött igår när vi kom dit så jag hörde inte vad hon sa :( Bläää! Så jäkla tråkigt! Idag MÅSTE de va bättre! Vill ju prata med henne....

Nu ska ner o hänga lite tvätt o sen måla klart min sons spjällsäng:) Håller på o göra den vit  :)

Lämnar er med en bild på lite kläder jag fick av storesyster igår=)





Tack söta du!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Tack:) Känns riktigt bra att vara här, men lite ovant:) Kram

2009-06-07 @ 23:54:39
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0