Svullen svullen svullen...

Usch, jag har varit dålig på o uppdatera...
De beror på att jag har varit sååå sjukt trött sista dagarna. Jag orkar inte nått. Kan iofs bero på att jag inte sover på nätterna pga klådan men de beror oxå på att de börjar bli riktigt tungt o gå eller att göra nått överhuvudtaget. Värmen gör de ju inte bättre heller. Mina fossingar e större än störst just nu o inga ringar får plats på fingrarna. Jaja, man står ut iaf så de kan ju inte vara sååå farligt ;)
Nu e barnkammaren snart klar oxå. De e lite av hans kläder som måste tvättas o sånna saker men sen ska ni få en liten tjuvkik ;)

Jag var ju o lämna blod för nån dag sen o tyvärr så sa hon att resultatet kan dröja upp till en vecka. Suck :( Men sen sa hon att hon va lite orolig så hon skulle prata med läkaren för o se om han kan fixa resultatet tidigare. Hon skulle ringa oss när hon pratat med honom men hon ringde aldrig. Kanske att dom ringer på måndag. Hoppas.
Dom såg mina rivmärken o sår överallt o de verkade som dom förstod mig o ville hjälpa o skynda på allt. Vi får se vad som händer.
Jag har tänkt lite o jag hoppas faktiskt på att dom inte sätter igång mig. De finns mer risker med en igångsatt förlossning än en naturlig. Samtidigt skulle de ju självklart vara skönt o bli av med magen för de e tungt nu o sen självklart sååå mysigt o ha han utanför magen men jag vill hellre att han kommer när han vill komma...inte tvinga ut han stackarn :(
Jag får ju lita på att läkarna gör rätt beslut med oss iaf o att dom tänker på bebbens bästa så de e bara o flyta med...vad beslutet än blir....

Idag har jag mest varit hemma. C har jobbat o jag orkar inte traska runt i solen så jag har tvättat o donat här hemma.
Sötis natta kom förbi en snabbis på dagen o vi låg i gräset o snacka o gissa vad??? Hon hade med sig MAAASSOOOR med presenter till långben i magen :))))
Titta!!!



De e allt från spelande gossedjur till napp o haklappar. UNDERBART!!!

Du e för go svampbob! Tusen tusen tusen TACK!!!
(Även fast jag hoppas att den där barnvagnsskylten inte stämmer... ;) )

Så gulligt hur mina vänner bryr sig o längtar tills min son kommer. Jag blir rörd av dom. Så söta e ni!

C fick sluta lite tidigare idag så vi gick o mumsa på massa gott på festivalen sen orkade inte mina ben mer så Natta kom förbi o de blev en te med tända ljus o skitsnacks mys på balkongen.

Nu måååste jag göra nått åt dom här svullna o onda fötterna. Kanske tar ett bad o sen ligger högt med dom eller nått.

Hoppas ni haft en skön kväll!

Byye!

Kommentarer
Postat av: Natta

Långben är värd varenda krona :D !!

PÖSS

2009-06-28 @ 12:18:50
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Saraa

Du är otroligt otroligt otroligt vacker! Och att du är i den formen när du är hög gravid är helt otroligt, hur kan du va så smaaaaaal fastän du verkar äta mycket + att du är gravid :) FÖREBILD.

2009-06-30 @ 00:16:03
Postat av: Amanda

Hahaaaha! TACK Saraa för din komplimang :)

Sååå smal e jag inte ska du veta...gått upp 9 kilo under graviditeten...

I min familj e de rätt vanligt att de inte blir så stor skillnad om man bär en pöjk medans en flïcka kan gö så man blir stooor o inte mår så bra...

Vi får se om de stämmer om jag nånsin får en tös ;)

2009-07-01 @ 01:56:01
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0