Sommaren e ju här!

Vilka sköna dagar jag haft.
Igår vakna vi o köpte en STOOOR bukett till C:s mamma o gick dit med lite fika o fira henne. Sen fira jag min mami oxå. De blev en stor bukett o en tårta till henne. Vi grillade o åt massa glass o tårta. Yummie!!!
Sen ville C gå på bio men de fanns bara dåliga filmer så vi tog en promenad istället. Älskar o va ute o gå på sköna sommarkvällar...för man får väl säga sommar nu? Eller e de fortfarande vår?

Idag vakna vi o tog en frulle på stan o sen drog jag med Natta o hennes söta lillsis Jasmine till Sala o tittade på när dom bada. Vilka häftiga tjejer! Jag skulle nog aldrig klarat o doppa mig men dom plaska runt där som om de va augusti på Jamaica eller nått... Såg RIKTIGT härligt ut!
Efter vi varit där ett tag så bestämde vi oss för o åka hem o vi körde mot utgången o ser att bommen e nere o LÅST! Vi kom inte ut! Natta börja nästan gråta...fjant som hon e...haha skoja Natta...ehm... Försökte lugna henne med o säga att de fanns 3 utgångar till som vi kan testa innan vi får panik. Utgång nr 2  va oxå spärrad av två stooora stenar. Jasmine försökte flytta dom med en stor pinne hahaha. Funkade inte så bra. Natta letade överallt efter ett nr man kunde ringa men de fanns inte så vi körde mot utgång nr 3 som va en bit men PUH där va de iaf öppet. Natta tyckte de va de värsta hon varit med om hahahaaha! De värsta som kunde hända va att vi skulle få sova där...i ingenstans...i skogen...långt från civilisationen...i mörkret...ee vänta...de kanske inte va så ingenting som jag sa...

Sen blev de iaf skräpmat som tröst...oops.

Hade velat lägga ut bilder från mina dagar men min data vill inte just nu...blää tråkigt.

Nu ska jag baka o njuta av hallon o blåbärspaj med Natta fjant.
Hoppas ni har haft de lika skönt som mig.

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0