Möte med hörapparatstanten...

Jag o C kom precis hem efter att ha varit hos hörapparats tanten igen. Jag har längtat till den här dagen ända sen jag var där sist för då ställde hon ju in ljudet kasst!
De e inte nån stooor förbättring idag tyvärr men jag har ju inte haft den så länge så jag kanske märker mer o mer under dagen om de e nå bättre ljud eller inte. I vilket fall så e de bättre än innan o de e ju huvudsaken.
C frågade om olika vibreringslarm jag kunde få köpa o hon visa oss en superbra grej som vi ska skaffa. Den såg ut som en sån där biper...kommer inte ihåg vad den heter...personsökare kanske? En sån där som alla gangsters som langar droger i filmer har...fattar ni då? Iaf, den såg ut som en sån fast lite större o sen va de en lampa som lös om bebben gråter, en för dörrklockan, en för telefonen o en för brandalarm. Fyyyy vilken lättnad de skulle va om jag hade en sån! Fatta om de börjar brinna nån gång o jag ligger o vilar o inte hör brandalarmet? Scary... Plus de där med bebben... Nu tror jag ju att jag kommer höra om han gråter men när jag sover o tar av mig hörapparaten så kommer jag omöjligt höra han så då kommer de va toppen med den här mojängen som vibrerar. Iofs hade vi tänkt lägga hans säng bredvid C eftersom han hör honom o då kan han bära han till mig så jag kan amma men de kanske e skönt för C o få nån natts sömn oxå...
Sen pratade hon om nån grej som jag kan koppla in i hörapparaten för o kunna ringa. De har jag inte gjort på 2 år så de hade vart häftigt men jag tror inte jag kommer höra bra vad som sägs, men prova ska göra iaf =)

Efter mötet med hörapparatstanten så åkte jag o C till Ikea med min mami o köpte vårt efterlängtade skötbord plus täcke o kudde till vår bebbe. Skönt o ha den hemma. Idag ska jag tvätta madrassen o sen ska jag montera upp han spjällsäng o bädda den. Mysigt!
Kan man längta efter nån så här mycke fast man aldrig sett varan??? Helt sjukt!

Nu måste vi ner på stan en snabbis innan jag börjar fixa med bebbens saker.

Återkommer.

Byye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0