E de ens lagligt o va så här trött???

Usch blääää! Jag e sjukt trött dygnet runt. Ingen ork att göra annat än o sova :( Inte roligt...
Kan bero på sömnbristen på nätterna o värmen men jag orkar inte va så här trött mer!

Häromdan så va jag hos mamma o vi fick nog. Vi ringde BB o fråga om resultatet på blodvärderna hade kommit men de hade dom inte. Jag e rätt trött nu på klådan så mamma sa att vi kommer in o ni får hjälpa henne på nått sätt. Halv tre fick vi en tid o träffa dr...
Hon lyssna på bebben o kika tom på han o sa att han mådde bra MEN hon va orolig för min brist på sömn o även orolig för att klådan stressar mig, vilket kan stressa bebben oxå. Hon föreslog en igångsättning...
Hon påpekade att de inte e nått dom erbjuder om dom verkligen inte känner att de behövs o hon trodde att i mitt fall så va de det bästa både för mig o bebben. Hon sa att de inte kunde va bra för nån av oss att hålla på så här i en månad till o bebben e redo för o komma. Han kommer ev behöva kuvös i ca 4 dagar men annars e allt okey med han sa hon o han kommer klara sig fint.
Jag e sååå förvirrad!!!!
Jag vet inte hur jag ska göra! Ska jag föda stackars bebben fast han kanske vill stanna i magen? :( Stackars älskling o tvinga ut han :(
Samtidigt e de ju inte bra jag stressar han, som hon sa att jag nog gör när jag inte sover o har panik av klådan varje natt....
En sak till...hur ska jag orka föda han om jag e så här dödstrött som jag varit sista dagarna.
Mamma sa att min trötthet bara kommer bli värre ju längre jag går utan sömn o de kanske e sant...
Usch vad svårt de här är :(

Imorgon kl.11 ska vi vara på förlossningen...helst då med ett beslut...

Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: S

lycka till

2009-07-01 @ 01:49:59
Postat av: Amanda

Tack sååå mycke!!! :)

2009-07-01 @ 07:18:12
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

Det kommer att gå bra vad du än bestämmer dej för att göra :D !!

2009-07-01 @ 09:29:56
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0