Utmattad?

Idag har jag sovit sovit sovit hela dagen. Stackars mina kompisar...har inte ens vaknat för o svara på sms...FÖRLÅT!
Jag har kännt mig så konstig i kroppen. Helt utmattad o spaghetti aktig, Hur mycke jag än sovit idag så blir jag inte piggare...konstigt.
I förrgår blev jag iaf förflyttad till en ny avd. Fick ett lite finare rum med tv i o allt så jag har de inte dåligt. Men saknar mitt hjärta massor! Han får inte sova här o besökstiden e bara mellan halv ett o halv åtta. Andra avd va de nio till nio...
Blir iaf behandlad väldigt bra här av alla söta barnmorskor. Dom lyssnar på bebben varje morgon o varje kväll o ger mig medecin.
Nu på kvällen när vi lyssna på bebben så såg man att jag hade MASSOOOR med sammandragningar o jag kände dom kan jag säga. Fick andas mig igenom vissa... Jag tror jag hade runt 8 st på 40 min o vissa kom upp till 96 i styrka. Trodde nästan att de va på G men barnmorskorna bad mig vila o sen får vi se imorn om dom e lika starka då.
Kanske bebben vill komma ut innan dom sätter igång mig. De hade vart underbart.
Har nämligen skuldkänslor för att man tvingar ut stackarn fast han kanske inte vill :(
Nu e de iaf lite mindre än 8 timmar kvar innan Dr kommer o ger besked om när allt ska ske...sååå spännande!

Jag slutar skriva nu för de kliar för mycke men jag återkommer när vi vet mer om när de ska ske.

Tack alla för ert stöd!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Har inte kunnat läsa din blogg på några dagar men oj, du ska bli mamma redan den här veckan!! Så häftigt! Hoppas allt går bra, det gör det säkert. Och ha inte dåligt samvete för att ni "tvingar" ut honom tidigare, det är ju för er bådas bästa!:) Hoppas all klåda försvinner snabbt efteråt. Kommer tänka på er och hoppas på uppdateringar så i får veta hur det går. Ses på BB lär vi alltså inte göra;) Kramar

2009-07-06 @ 19:45:08
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så jätte mycke Malin. Lite dåligt samvete har jag men de känns bättre nu efter de du sa.

Vi får se hur de går...ev att dom skjuter upp de ÄNNU mer. Beror på mig o på värderna...

Hoppas du o lilla magen oxå mår fint.

Jag lovar o försöka uppdatera så mycke jag kan.

Kraam

2009-07-07 @ 21:58:56
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0