Jag ska bli mamma nästa vecka!!!

SHIIIIIIIIIIIT!

Natten var hemsk, som ni kanske förstått på mitt förra inlägg...hehe Jag trodde jag skulle bryta ihop där ett tag... Sömntablett hjälpte inte mycke som vanligt...Somna halv sex o vakna kvart i sju...wow.
Jag kan säga att man inte mår bra i själen av att ha de så här...men men, de finns dom som har de värre.

Idag kom iaf läkaren in o frågade om jag mådde nå bättre. Hon såg hur jag satt o klia mig så hon behövde inget svar.
Hon sa nästan med en gång att om de inte blir bättre över helgen så förlöser dom mig nästa vecka :)
Tror absolut INTE de kommer bli bättre över helgen så i princip så kan jag räkna med o få gosa med min son nästa vecka =)))
Gu de e helt ofattbart! Jag kommer tro de när jag ser han. Nu e de bara overkligt. Inte bara de, jag kommer slippa den här hemska klådan oxå...skööööööönt!

De enda jag ska koncentrera mig på den här helgen e att vila så mycke o ofta jag kan o att äta kolhydrater o sånt.
Nått annat ni tycker jag ska tänka på?

Efter dr varit här så fick jag faktiskt permiss över dagen. Ååå va skönt de va o komma ut härifrån!
Jag o C åkte till mamma o vila o åt mat. Sen kom Dave the maaan o hälsa på o dom snacka lite med mami medans jag vila i hammocken. Helt underbart o ligga i mammas hammock. De blåser svala vindar då o då när man ligger där. Superskönt. Sen åkte vi förbi hem o hämta ombyte till mig o sen tillbaks till sjukhuset.

Dom har lyssnat på bebben imorse o nu på kvällen o allt låter bra med han. Han e min lilla starka långben.
C säger att han fixar de här vad som än händer. "Han e stark som sin mamma"  :)
Han hade köpt ett par söta tofflor till han ifdag när han kom. Lite stora bara men han växer nog i dom snabbt.

Nu ska jag lägga mig på min kudde o försöka inse att jag nog e mamma nästa vecka,,,,heeeelt otroligt!

Hoppas hoppas hoppas allt går bra bara oxå...

En sak till...

Tack alla underbara vänner för er omtanke på facebook, sms, mail o blogg kommentarer.
Ni e världens underbaraste!
Lite konstigt e de bara att dom man trodde va närmast en inte riktigt visat intresse. Tom hört av sig MINDRE än vanligt...hmm. Jaja, vem orkar tänka på sånt. Jag ska ju bli mamma! Plus att allt stöd från alla andra e mer än tillräckligt. Ni e bäst!

Kommentarer
Postat av: S

Din historia berör en så mkt.. Du måste verkligen vara en superwomen :) som snart kommer bli en supermama..

Håller tumman för allt ska gå bra..

2009-07-04 @ 00:22:00
Postat av: Frida

Håller tummarna för dej Amanda!!

2009-07-04 @ 16:06:13
URL: http://mittlivsomartist.blogg.se/
Postat av: Maria

Allt kommer gå bra!!! du verkar ju vara gjord av STÅL kvinna!! så mycket du gått/går igenom o endå låter du så positiv och klarar allt!! tror du kommer va jättebra mamma faktis!

2009-07-04 @ 16:21:15
Postat av: Amanda

Ååå jag blir helt rörd av er. Vad underbara ni är!

Tack tack tack! De e såna som ni som ger mig min styrka, tro mig!

Kramar i massor!

2009-07-06 @ 01:22:14
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0