Not back in business...

Fortfarande sjuk ufft. Sov ingenting inatt för jag hade så ont i en av näsborrarna (?). Gick iaf upp ur sängen kl 8 o käka frulle o sen runt 9.30 blev jag paniksugen på riktig mat. Jag höll mig till 10 men sen klarade jag inte mer utan tog ut lasangen från igår o värmde på. Jag satt alltså kl 10 på förmiddan vid mitt köksbord o åt LASANGE! Fy fan va äckligt. Jag har alltid blivit äcklad av mat tidigt på morgonen men idag vrålade jag i mig lasange bara 2 timmar efter jag käkat frulle. Vad äcklig man kan bli när man e me barn. Men får man ett sug så går de fan inte o hålla sig. Tro mig jag försökte...

På tal om den där lasangen... Igår när jag skulle ta ut den så lyckades jag självklart bränna mig. Ännu en gång fick jag en sån sjuuuuk reaktion. Jag skek rakt ut "Fuckelifuckfuck" Hur kan jag ens ha fått ihop ett sånt ord i min hjärna. C garva ihjäl sig när han hörde o jag va skitförbannad.
De va inte direkt skönt. Kolla själv märket jag fått så förstår ni hur fuckelifuckfuck ont de gjorde...





Den ser värre ut i verkligheten jag lovar.


Idag har jag vart hemma o kurerat me min sambo. De enda jag har gjort va o gå till affärn o handla mat.
När vi kom hem från affärn så sa C att han blev sur på en dam där. Jag lutade mig över korgarna o sen skulle hon ställa dit sin korg så jag sa "oj" o flyttade så klart på mig. Han berättade att hon hade sagt "Excuse me" på engelska till mig när hon skulle ställa dit korgen. Han blev sur för att hon tog för givet att vi inte kunde svenska. Hahaha! Vilken kvinna alltså. Hon kan ju inte lämna hemmet ofta om hon tar för givet att alla utländska i Sverige inte kan svenska. Jaja, jag orkar inte bry mig om sånt där. De e liksom uppenbart att hon var helt pantad. Men C blev lite putt av nån anledning...

Nu e han o spelar tennis me sina homies o jag ligger o slappar. Skönt som f*n faktiskt. Vi storstädade idag så de e superskönt o va hemma nu. Men saknar mina polers o min familj. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan få träffa alla.

Funderar på om de kanske e dags o lägga ut en magbild snart. De har ju gått 3,5 månad så lite har den växt iaf.
Ska be C fixa en bild på maggen.

Nu ska jag njuta lite av ensamtiden o ta ett varmt bad.

Tata!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MÄÄÄÄÄÄNDYYYYYYYYYY!!!!!!!



JAG MÅÅÅÅÅÅÅSTE FÅ TAG PÅ DIG!!!!!!!! JAG HAR NÅGOT JAG MÅSTE BERÄTTA!!!!!! =D

2009-01-27 @ 22:19:24
Postat av: Amanda

Ååååå vad nyfiken jag blir!! Men du har inte skrivit vem du är:S

Kom hem till mig, jag e hemma eller maila mig på mandy[email protected]

Ska logga in på msn idag oxå.

Oki?

2009-01-28 @ 06:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0