Hot hot hot

E fortfarande i Thailand o de e hot här! Ligger vid polen nu o har lyckats hitta trådlöst nätverk o koppla in mig i så jag kan använda min egen lilla dator nu o skriva med. Mycke bättre så man kan skriva med ä å ö. Texten blir så konstig utan dom.

Insåg förresten nyss att mitt förra inlägg va ett riktigt skryt inlägg haha. Sorry, de e bara så skönt o komma bort efter allt. Har inte rest bort sen 2003 tror jag. Behövde komma bort faktiskt.

Har fått mail o mess av folk som säger att dom e inne varje dag o kollar om jag lagt in nått inlägg o dom blir lite irriterade på att jag aldrig skriver=( men jag e på semester o har inte förrän nu haft möjlighet att använda dator när som helst.
Jag ska försöka skriva mer nu men till mina vänner som e inne o blir besvikna när de inte står nått nytt så tipsar jag om att skriva in er på bloglovin. Då får man ett e-mail varje gång jag har lagt in ett inlägg=) Jag har några av mina vänners bloggar där. De e skitpraktiskt.

Nu ska vi dra till stranden o göra pedikyr o dricka fruktshake hahaa mmmmmmm. Life is good sometimes....

Ps. Magen mår prima. Nästa vecka e de REDAN vecka 12 o de e efter den veckan man kan va lite lugnare ang missfall sägs de så de ska bli skönt o få passera den veckan. Wow! Redan 3 månader. Magen e en bula nu iaf=) man kanske beror på att jag äter som en gris:S vad vet jag....

Saknar er där hemma...lite...

Kommentarer
Postat av: Mattan

Saknar dig med gumman! Njut för mig med där i värmen.. här hemma är det runt 10 minus! =D

2009-01-08 @ 19:11:44
Postat av: Anonym

10 minus...har ni det så varmt i V-ås.???? Här i Norrköping hade vi -18 i måndags.!

2009-01-08 @ 20:14:14
Postat av: Amanda

Oj, lät inge kul för nån av er...jag ska njuta åt er båda.

Saknar dig gumman!

2009-01-11 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0